برنامه های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با تغییرات بنیادین برگزار می شود

مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: برنامه های هجدهمین جشنواره امام رضا (ع) با تغییر در رویکرد به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد، محمود رضا برازش مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) درنشست خبری با اصحاب رسانه در هتل فرهنگ و هنر مشهد گفت: برنامه های هجدهمین جشنواره امام رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت امسال با توجه به مشکلات به وجود آمده بدلیل شیوع ویروس کرونا با تغییر رویکرد همراه بوده است.


برازش افزود: در این راستا برنامه های در نظر گرفته شده در هجدهمین جشنواره امام رضا (ع)  با گرایش به سمت و سوی فضای مجازی اجرا می شود.


وی اظهار داشت: اجرای برنامه های شب میلاد امام رضا (ع) معمولا هر سال با مقدماتی همراه است و امسال نیز  قبل از سال ۹۹ این برنامه ها آغاز شده که از جمله انتخاب خادمان برتر داخلی و بین المللی است و ۵ خادم برتر داخلی انتخاب  شدند.


مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) عنوان کرد: در بخش بین الملل نیز امسال به دلیل ویروس کرونا میزبان خادمان خارجی نخواهیم بود اما با همکاری سازمان های بین المللی اسامی خادمان برتر به ما اعلام‌ می شود.


وی با بیان اینکه تعامل خوبی با رسانه ملی صورت گرفته است؛ گفت: به همین منظور ۱۰ برنامه مشارکتی از جمله برنامه «چراغانی» توسط بنیاد امام رضا (ع) و با همکاری شبکه سه سیما پخش می شود که خادمان برتر داخلی میهمان این برنامه هستند.


برازش با اشاره به برنامه های استان ها در ایام دهه کرامت؛ بیان کرد: هر سال برنامه هایی در قالب جشنوارهای شعر، داستان نویسی، تئاتر و ...برگزار می شده که امسال به دلیل ویروس کرونا پیش بینی می شود جشنواره های استانی بعد از پایان‌ماه صفر در آبان ماه برگزار  شود.


مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: ما با هدف ترویج سیره امام رضا (ع) به خلق آثار فرهنگی و هنری، جمع آوری آثار و نشر و توزیع آن که سه گام مهم است، پرداختیم.


وی افزود: در حوزه خلق اثر علاوه بر جشنواره هایی که در زمینه پژوهشی داریم از پایان نامه های پژوهشی دانشجویان حمایت می کنیم.




نظرات کاربران