مقابله با طرح الحاق کرانه باختری توسط مقاومت فلسطین مقابله با طرح الحاق کرانه باختری توسط مقاومت فلسطین مقابله با طرح الحاق کرانه باختری توسط مقاومت فلسطین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مقابله با طرح الحاق کرانه باختری توسط مقاومت فلسطین مقابله با طرح الحاق کرانه باختری توسط مقاومت فلسطین مقابله با طرح الحاق کرانه باختری توسط مقاومت فلسطین مقابله با طرح الحاق کرانه باختری توسط مقاومت فلسطین مقابله با طرح الحاق کرانه باختری توسط مقاومت فلسطین

مقابله با طرح الحاق کرانه باختری توسط مقاومت فلسطین

برخی منابع در مقاومت فلسطین فاش کردند که شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت فلسطین در حال انجام تدابیر و اقداماتی میدانی جهت آمادگی برای مقابله با طرح الحاق کرانه باختری هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع مقاومت تاکید کردند که فرماندهان ارشد مقاومت به شاخه‌های نظامی خود ابلاغ کرده‌اند خود را کاملا برای مقابله با این طرح و تغییر معادلات با دشمن صهیونیستی در صورت آغاز اجرای آن آماده کنند.
این در حالی است که ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اخیرا در سخنانی در سالروز اسارت گلعاد شالیت عنوان کرد که هرگونه اقدامی در راستای الحاق اراضی کرانه باختری به منزله اعلان جنگ علیه ملت فلسطین است و مقاومت، دشمن را از این کار پشیمان خواهد کرد.
این منابع بیان کردند که تمامی شاخه‌های نظامی مقاومت در بالاترین سطح آمادگی برای مقابله با این طرح قرار دارند و تمامی این اقدامات در چارچوب توافق و اجماعی ملی انجام گرفته است.
منابع آگاه در مقاومت فلسطین تاکید کردند که گروه‌های فلسطینی در چارچوب اتاق عملیات مشترک مقاومت به طرح الحاق کرانه باختری پاسخ خواهند داد.
در طرف مقابل نیز، برخی منابع اخیرا  از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در نوار مرزی باریکه غزه و کرانه باختری از ترس تنش و رویارویی با مقاومت فلسطین خبر دادند.
منابع صهیونیستی پیش‌بینی کرده‌اند که در صورت اجرای این طرح، اوضاع در اراضی فلسطینی متشنج و از همه مهمتر جبهه غزه داغ شود و حملات موشکی علیه اراضی اشغالی انجام گیرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران