ویژ‌ه نامه الکترونیکی هفته حج منتشر شد

همزمان با هفته حج ویژه نامه الکترونیکی حج از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت منتشر شد. این نشریه در 8 صفحه به بخشی از پرسش‌های زائران حج تمتع پاسخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با هفته حج ویژه نامه الکترونیکی حج از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در 8 صفحه منتشر شد. این نشریه به بخشی از پرسش‌های زائران حج تمتع پاسخ می‌دهد.


در صفحه نخست ویژه نامه الکترونیکی حج پیام حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تیتر « هفته حج قرارگاهی برای هماهنگی و آمادگی بیشتر زائران است» منتشر شده است. همچنین در این صفحه بخشی از سخنان امام خمینی (ره) با عنوان «حج عامل اخوت و مودت در میان مسلمانان» و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «حج؛ مظهر قدرت، عزت و اتحاد اسلامی» به چشم می‌خورد.


پیام آقای علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج وزیارت درباره هفته حج با عنوان «ما در لباس خدمت به زائران بیت الله الحرام آماده‌ایم تا فرصتی دیگر برای خدمت رسانی شایسته، متواضعانه و عاشقانه به ضیوف الرحمان را به سرانجام برسانیم» و مصاحبه با آیت‌الله حسینی بوشهری دبیر شورایعالی حوزه های علمیه با عنوان «کشورهای اسلامی باید در حج بت های زمان خود را به زمین بزنند تا وحدت جهان اسلام شکل بگیرد» از دیگر مطالب صفحه نخست این نشریه به شمار می‌آید.


بررسی بعد فرهنگی حج و دستاوردهای آن، بررسی ابعاد عرفانی حج، تبیین و تشریح انتخاب شعار حج 99، وجوب حج از منظر قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام)، بررسی ابعاد سیاسی مناسک حج، جایگاه حج در گفتمان انقلاب اسلامی و بررسی ابعاد و آثار اجتماعی حج از دیگر مقاله ها و مطالب این ویژه نامه است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران