برداشت انگور از مزارع تحت پوشش آستان علوی برداشت انگور از مزارع تحت پوشش آستان علوی برداشت انگور از مزارع تحت پوشش آستان علوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برداشت انگور از مزارع تحت پوشش آستان علوی برداشت انگور از مزارع تحت پوشش آستان علوی برداشت انگور از مزارع تحت پوشش آستان علوی برداشت انگور از مزارع تحت پوشش آستان علوی برداشت انگور از مزارع تحت پوشش آستان علوی

برداشت انگور از مزارع تحت پوشش آستان علوی

به همت کارشناسان کشاورزی و باغداری مزرعه فدک در نزدیکی دریاچه نجف ، محصول انگور یکی از مرغوبترین میوه های تابستانی در این مزارع به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، به همت کارشناسان کشاورزی و باغداری در مزرعه فدک تحت پوشش آستان علوی محصول انگور که یکی از مرغوبترین میوه های تابستانی است در این مزارع به عمل آمده و به مرحله برداشت رسیده است.


کارشناسان باغداری مزرعه فدک اظهار داشتند: برای نخستین بار است که کشت انگور زرد در این مزارع انجام شده و الحمدلله با موفقیت همراه بوده است. این نوع انگور یکی از مهمترین و معروفترین میوه های محلی در عراق به شمار می رود.


گفتنی است مزرعه فدک سهم به سزایی در توزیع میوه و سبزیجات در بازارهای محلی نجف اشرف داشته و در فصل کنونی 325 هکتار از زمین های زیر کشت به مرحله برداشت رسیده اند.


| شناسه مطلب: 101200







نظرات کاربران