سهمیه امسال محفوظ است سهمیه امسال محفوظ است سهمیه امسال محفوظ است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سهمیه امسال محفوظ است سهمیه امسال محفوظ است سهمیه امسال محفوظ است سهمیه امسال محفوظ است سهمیه امسال محفوظ است

سهمیه امسال محفوظ است

حویزاوی با اشاره به برگزاری نشدن حج امسال، گفت: کاروان‌های تشکیل شده ان شاءالله سال آینده عازم خانه خدا خواهند شد و توصیه ما بر انصراف ندادن حجاج است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، ناصر حویزاوی، مدیر کل حج و زیارت خوزستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا، با تبریک هفته حج (اول تا هفتم ذی القعده) اظهار داشت: حجاج خوزستانی امسال ۴ هزار و ۲۰۰ نفر در قالب ۲۷ کاروان سازماندهی شده بودند و آموزش‌های لازم در فضای مجازی و معاینه‌های پزشکی را انجام دادند تا به زیارت خانه خدا اعزام شوند.
مدیر کل حج و زیارت خوزستان با بیان اینکه عربستان سعودی در اول ذی القعده از برگزار نشدن حج خبر داد، افزود: کاروان‌های امسال ان شاءالله سال آینده عازم خانه خدا خواهند شد؛ البته در این میان عده‌ای از حاجیان خواهان انصراف هستند که توصیه ما بر انصراف ندادن است.
این مقام مسؤول با اشاره به نرخ دلاری که برای حج امسال از سوی دولت اعلام شده است، تصریح کرد: اگر کسی قصد انصراف و ثبت نام مجدد را داشته باشد قیمت دلار به روز برای او محاسبه می‌شود و چنین اقدامی به صرفه نیست.
حویزاوی با بیان اینکه ترکیب کاروان‌ها از لحاظ مدیر، معاون، روحانی و خدمه آماده و ارتباط با حجاج به صورت مجازی برقرار است، ادامه داد: وسایل و ملزومات انفرادی حجاج، تهیه و در اختیار زائران است تا در حج سال آینده اعزام شوند.
وی با بیان اینکه در خوزستان، متقاضی انصرافی وجود ندارد، گفت: حجاج امسال از میان ثبت نام کنندگان تا آذرماه ۸۶ بودند البته کاروان‌های حج خوزستان همچون سال‌های گذشته در اسرع وقت پر شدند.




نظرات کاربران