تزیین حرم علوی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) تزیین حرم علوی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) تزیین حرم علوی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تزیین حرم علوی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) تزیین حرم علوی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) تزیین حرم علوی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) تزیین حرم علوی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) تزیین حرم علوی به مناسبت میلاد امام رضا(ع)

تزیین حرم علوی به مناسبت میلاد امام رضا(ع)

خادمان آستان مقدس علوی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) صحن های حرم مطهر حضرت امیرالمومنین (ع) را با پارچه نوشته های سبز تزیین کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، به مناسبت فرارسیدن میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، گروه مهندسی و فنی در شعبه هنری و گلدوزی متعلق به بخش کتیبه ها و احیای میراث در آستان مقدس علوی در نجف اشرف ؛ مرقد مطهر  امیر المومنین(ع) را تزیین کردند.


علاوه بر تعویض پرچم اصلی گنبد حرم مطهر، این تزئینات در سراسر حرم مطهر علوی من جمله در درب ساعت ، مسجد سبز و مدرسه الغرویة و همچنین از جهت درب قبله و بین دو ایوان و همچنین تزئین بالکن روبروی ایوان درب طلا با پرچمی بیش از 30 متر جلب توجه می کند.


گفتنی است، علی بن موسی بن جعفر به عنوان هشتمین امام شیعیان در 11 ذی القعده 148 قمری در مدینه چشم به جهان گشود. امام رضا(ع) به مدت 20 سال پس از شهادت پدرشان امام موسی کاظم (ع)  امامت را برعهده داشت. ایشان در دوره خلافت مامون مجبور به مهاجرت از مدینه به خراسان می شود و در آخر صفر 203 قمری در سن 55 سالگی به دست مامون به شهادت رسید.




نظرات کاربران