پویش سراسری «سلام بر امام» برای ابراز ارادت به ثامن الحجج (ع) پویش سراسری «سلام بر امام» برای ابراز ارادت به ثامن الحجج (ع) پویش سراسری «سلام بر امام» برای ابراز ارادت به ثامن الحجج (ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پویش سراسری «سلام بر امام» برای ابراز ارادت به ثامن الحجج (ع) پویش سراسری «سلام بر امام» برای ابراز ارادت به ثامن الحجج (ع) پویش سراسری «سلام بر امام» برای ابراز ارادت به ثامن الحجج (ع) پویش سراسری «سلام بر امام» برای ابراز ارادت به ثامن الحجج (ع) پویش سراسری «سلام بر امام» برای ابراز ارادت به ثامن الحجج (ع)

پویش سراسری «سلام بر امام» برای ابراز ارادت به ثامن الحجج (ع)

دبیر ستاد مناسبت های ویژه آستان قدس رضوی ضمن اعلام برنامه های پایانی دهه کرامت، درباره پویش سراسری «سلام بر امام» گفت: قرائت زیارت امین یکی از برنامه های پویش سلام بر امام است و یکی از اهداف این پویش یادکردن از شهید قاسم سلیمانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام محسن بذرگری دبیر ستاد مناسبت های ویژه آستان قدس رضوی در مصاحبه با رادیو گفت و گو، درباره برنامه های آستان قدس رضوی در روزهای پایانی دهه کرامت و شب ولادت امام رضا (ع) گفت: امسال حضور زائران را کمتر از قبل داریم اما در شهر شور و شوق این دهه وجود دارد و شهر مشهد چراغانی شده است.
وی افزود: در سال جاری حدود ۳۰ کاروان بزرگداشت ایام دهه کرامت به محلات مختلف شهر مشهد اعزام شدند.
بذرگری درباره برنامه های آستان قدس رضوی در حرم امام رضا (ع) گفت: در حرم مطهر برنامه شکوه رضوان در حال برگزاری است، این برنامه بستر اصلی اش از طریق رسانه هاست که در شب ولادت از قبل نماز تا بعد از آن ادامه خواهد داشت.
پویش سلام بر امام
وی افزود: همچنین امسال یک پویش ویژه خواهیم داشت که برای آن سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی در شب میلاد امام رضا (ع) انجام می شود. این پویش را به صورت سراسری دنبال خواهیم کرد که نام آن «سلام بر امام» است.
وی گفت: قرائت زیارت امین در راستای یکی از برنامه های پویش سلام بر امام است و یکی از اهداف این پویش یادکردن از شهید قاسم سلیمانی است.
حضور کاروان زیر سایه خورشید در کارخانجات
بذرگری درباره برنامه های کشوری مجموعه آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه هایی را هم در کشور داریم، که با حضور پرچم امام رضا در اماکن مختلف دنبال می شود. به همین منظور کاروان های «زیر سایه خورشید» به همراه پرچم بارگاه امام رضا (ع) در مجموعه کارخانجات تولید کننده کالای ایرانی حضور پیدا می کنند و از آنها تکریم خواهند کرد.
دبیر ستاد مناسبت های ویژه آستان قدس رضوی با اشاره به پخش شدن این برنامه ها از طریق صداوسیما عنوان کرد: برنامه های این دهه از طریق شبکه های اجتماعی هم به صورت زنده پخش می شود. 
گفتنی است، برنامه هایی که توسط آستان قدس رضوی در حرم امام رضا (ع) اجرا می شود برای رعایت شرایط کرونایی و کمی امکان حضور افراد در حرم امام (ع) از طریق شبکه های اجتماعی پخش خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران