توزیع غذای تبرکی آستان علوی در اماکن قرنطینه بیماران کرونایی توزیع غذای تبرکی آستان علوی در اماکن قرنطینه بیماران کرونایی توزیع غذای تبرکی آستان علوی در اماکن قرنطینه بیماران کرونایی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توزیع غذای تبرکی آستان علوی در اماکن قرنطینه بیماران کرونایی توزیع غذای تبرکی آستان علوی در اماکن قرنطینه بیماران کرونایی توزیع غذای تبرکی آستان علوی در اماکن قرنطینه بیماران کرونایی توزیع غذای تبرکی آستان علوی در اماکن قرنطینه بیماران کرونایی توزیع غذای تبرکی آستان علوی در اماکن قرنطینه بیماران کرونایی

توزیع غذای تبرکی آستان علوی در اماکن قرنطینه بیماران کرونایی

خادمان مهمانسرای آستان علوی روزانه صدها بسته غذای تبرکی را بین کادر درمانی و بیماران بستری شده در اماکن قرنطینه بیماران کرونا در نجف اشرف توزیع می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در ادامه انتشار اپیدمی کرونا در عراق و شهرهای عتبات و بستری شدن صدها بیمار در مراکز درمانی، خادمان مهمانسرای آستان علوی با تلاش شبانه روزی به منظور حمایت از کادر درمانی روزانه صدها بسته غذای تبرکی را در میان پرستاران و بیماران در نجف اشرف توزیع می کنند.


عیسی الخراسانی مسئول مهمانسرای آستان علوی در این رابطه گفت: بنا به دستور تولیت آستان علوی، مهمانسرای حضرت روزانه صدها پرس غذای تبرکی را آماده و بین بیماران و کادر درمانی مستقر در مراکز درمانی و اماکن قرنطینه تحت پوشش توزیع می کند.


الخراسانی افزود: علاوه بر توزیع غذا در مراکز درمانی و اماکن قرنطینه بخشی از این بسته های تبرکی را نیز بین دلاوران گردان های امام علی (ع) تحت پوشش آستان توزیع می کنیم. این عزیزان در قبرستان وادی السلام به صورت داوطلبانه مسئولیت غسل، تکفین، تشییع و خاکسپاری قربانیان کرونا را بر عهده گرفته اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران