ضرورت تشکیل شبکه‌های تبلیغ مجازی در ایام حج ضرورت تشکیل شبکه‌های تبلیغ مجازی در ایام حج ضرورت تشکیل شبکه‌های تبلیغ مجازی در ایام حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ضرورت تشکیل شبکه‌های تبلیغ مجازی در ایام حج ضرورت تشکیل شبکه‌های تبلیغ مجازی در ایام حج ضرورت تشکیل شبکه‌های تبلیغ مجازی در ایام حج ضرورت تشکیل شبکه‌های تبلیغ مجازی در ایام حج ضرورت تشکیل شبکه‌های تبلیغ مجازی در ایام حج

ضرورت تشکیل شبکه‌های تبلیغ مجازی در ایام حج

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: حقیقت حج تعطیل بردار نیست، از این رو باید در قالب شبکه های اجتماعی مجازی علاوه بر پاسخگویی به شبهات، آثار و برکات فریضه حج برای مردم تبیین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار مدیران و کارگزاران حج در استان با تاکید بر تولید محتوای فاخر و راه اندازی شبکه بزرگ تبلیغی با موضوع حج در فضای مجازی اظهار داشت: شیوع بیماری همه گیر کرونا و به دنبال آن تعطیلی مناسک حج، ضرورت برنامه ریزی برای ارتقای سطح بهداشت در سفرهای عمره و تمتع سال های آینده را بیشتر کرده است.


امام جمعه تبریز فریضه حج را مجموعه ای از ارزش های اسلامی دانست و افزود: در این ایام کرونایی ظاهر حج تعطیل شده، اما حقیقت این فریضه تعطیل بردار نیست و باید با استفاده از فرصت پیش آمده برکات و فلسفه حج تبیین شود.


وی با تاکید بر بازگویی حج از زبان ائمه اطهار گفت:کارگزاران و مسئولان برگزاری  حج می توانند با محتوایی فاخر یک شبکه تبلیغی فعال ایجاد کنند و حال و هوای فضای مجازی را در ایام حج ، توحیدی و ابراهیمی کنند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه حج شناخت و معرفت انسان را بیشتر می‌کند، گفت: گناه زدایی از انسان، زمینه بهشتی شدن، بالا رفتن مراتب ایمان، ایجاد آرامش روحی، رشد فضائل اخلاقی، فاصله گرفتن از دنیا پرستی، تقویت ایمان به امامت و ولایت از برکات مناسک حج در وجود انسان و جامعه اسلامی است.


امام جمعه تبریز گفت: در حج انسان میتواند عاشق امام زمان (عج) شود.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه حج نمودار کوچکی از جامعه اسلامی برتر در دنیا است، خاطرنشان کرد: حج مظهر تمدن اسلامی، نمایش بزرگی و اخلاق و عامل وحدت بین مسلمان است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران