عربستان لمس کردن کعبه را ممنوع کرد عربستان لمس کردن کعبه را ممنوع کرد عربستان لمس کردن کعبه را ممنوع کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عربستان لمس کردن کعبه را ممنوع کرد عربستان لمس کردن کعبه را ممنوع کرد عربستان لمس کردن کعبه را ممنوع کرد عربستان لمس کردن کعبه را ممنوع کرد عربستان لمس کردن کعبه را ممنوع کرد

عربستان لمس کردن کعبه را ممنوع کرد

دولت عربستان در چارچوب رعایت ضوابط بهداشتی برای زائران اندک حج امسال، لمس کردن کعبه را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، عربستان سعودی پروتکل‌های بهداشتی را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در موسم حج امسال اعلام کرد.
بنا بر این مقررات که روز دوشنبه (16 تیر ماه) از سوی خبرگزاری دولتی عربستان اعلام شد، تجمعات و گردهمایی‌های زائران ممنوع خواهد بود.
بر اساس این گزارش، لمس کردن کعبه ممنوع خواهد بود و افراد باید فاصله ۱ و نیم متری را در هنگام اقامه نماز و طواف کعبه رعایت کنند. علاوه بر آن، عربستان استفاده از ماسک را برای زائران و برگزارکنندگان مراسم اجباری کرده است.
عربستان در ماه ژوئن اعلام کرد حضور زائران داخلی در مراسم حج امسال را به ده هزار نفر محدود می‌کند و به زائران خارجی نیز اجازه حضور در مکه نمی‌دهد. دلیل اتخاذ این تصمیم، مقابله با شیوع ویروس کرونا اعلام شده است.


| شناسه مطلب: 101289




کعبه عربستان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران