ثبت‌نام بیش از 400 نفر در حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی ثبت‌نام بیش از 400 نفر در حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی ثبت‌نام بیش از 400 نفر در حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت‌نام بیش از 400 نفر در حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی ثبت‌نام بیش از 400 نفر در حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی ثبت‌نام بیش از 400 نفر در حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی ثبت‌نام بیش از 400 نفر در حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی ثبت‌نام بیش از 400 نفر در حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی

ثبت‌نام بیش از 400 نفر در حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی گفت: ۴۳۸ نفر برای سال تحصیلی جدید در حوزه های علمیه خواهران این استان ثبت‌ نام کردند که این رقم نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، ملیحه وکیلی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی افزود: ۳۰۰ نفر از ثبت نام کنندگان در حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی دارای مدارک تحصیلی دیپلم و سیکل هستند که پس از گذراندن مراحل مصاحبهی تخصصی از اول مهرماه امسال در ۱۳ حوزه علمیه خواهران در نقاط مختلف استان دروس سطح یک و ۲ طلبگی را فرا می‌گیرند. 
وی ادامه داد: ۳۲ نفر از داوطلبان تحصیل درحوزه‌های علمیه با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد برای سطح سه و ۱۰۶ نفر دیگر نیز با مدرک دکتری برای سطح چهار طلبگی در حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نام کرده‌اند.
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی اظهار داشت: برای داوطلبان سطح ۲ طلبگی تنها یک مصاحبه تخصصی برگزار می‌شود اما داوطلبان سطوح سه و چهار باید در آزمونی که ۲۸ تیرماه برگزار می‌شود شرکت کرده و در صورت کسب نمره قبولی به حوزه‌های علمیه راه پیدا می‌کنند.
وکیلی بیان کرد: زمان ثبت‌نام سطوح سه و چهار طلبگی حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی پایان یافته اما متقاضیان تحصیل در سطح ۲ طلبگی تا پایان مردادماه فرصت ثبت‌نام‌ دارند.
وی اضافه کرد: ۱۸ حوزه علمیه خواهران در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند که خدمات یک حوزه علمیه برای دارندگان مدرک سیکل، ۱۲ حوزه علمیه در آموزش‌های سطح ۲ طلبگی، ۲ حوزه علمیه در سطح سه و یک حوزه علمیه نیز سطح چهار و مقطع تحصیلی دکتری است. 


گفتنی است بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ طلبه زن در ۱۸ مدرسه علمیه استان مرکزی تحصیل می‌کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران