برگزاری مسابقه مجازی حفظ و تفسیر سوره حج برگزاری مسابقه مجازی حفظ و تفسیر سوره حج برگزاری مسابقه مجازی حفظ و تفسیر سوره حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری مسابقه مجازی حفظ و تفسیر سوره حج برگزاری مسابقه مجازی حفظ و تفسیر سوره حج برگزاری مسابقه مجازی حفظ و تفسیر سوره حج برگزاری مسابقه مجازی حفظ و تفسیر سوره حج برگزاری مسابقه مجازی حفظ و تفسیر سوره حج

برگزاری مسابقه مجازی حفظ و تفسیر سوره حج

دارالقرآن کریم وابسته به حرم مطهر امام حسین(ع) از راه اندازی مسابقه قرآنی ویژه حفظ و تفسیر «سوره مبارکه حج» به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی قرار است این مسابقه به صورت مجازی و در چارچوب سلسله فعالیت ها و مسابقات این آستان در فضای مجازی برگزار شود.


«محمد باقر المنصوری» عضو کمیته نظارت بر این مسابقه در این باره گفت: همزمان با نزدیک شدن موسم حج و با هدف استفاده از فرصت دوران قرنطینه بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، دارالقران کریم در ادامه سلسله فعالیت های قرآنی، مسابقه قرآنی الکترونیکی خود را در زمینه حفظ و تفسیر سوره حج برگزار می کند.


وی افزود: امکان شرکت در این مسابقه برای آقایان و بانوان در هر سنی وجود دارد و هر فرد شرکت کننده می تواند یکی از دو بخش حفظ یا تفسیر و یا هر دوی آنها را با هم انتخاب کند.


المنصوری همچنین گفت: برای برندگان این مسابقه ۱۰۰ جایزه در نظر گرفته شده که شامل هدایای نفیسی از برکات حرم مطهرامام حسین(ع) است.


وی یادآور شد: زمان ثبت نام از تاریخ ۱۸ ذی القعده / ۲۰ تیر ۹۹ شروع شده است و فرم الکترونیکی سؤالات از مدت یکم تا هفتم ذی الحجه / ۱ تا ۷ مرداد روی سایت قرار داده می شود و نتایج روز عید مبارک قربان اعلام خواهد شد.


گفتنی است دارالقران الکریم پیش از این نیز اولین مسابقات قرآنی مجازی خود را در طول ماه مبارک رمضان برگزار کرده بود و به حفظ و تفسیر سوره «الحجر» اخصاص داشت و ۲۱۳۰ نفر از ۱۲ کشور در آن شرکت کردند.


| شناسه مطلب: 101372




مسابقه مجازی قرآن



نظرات کاربران