«جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا» تمدید شد «جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا» تمدید شد «جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا» تمدید شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا» تمدید شد «جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا» تمدید شد «جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا» تمدید شد «جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا» تمدید شد «جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا» تمدید شد

«جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا» تمدید شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تمدید پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا پایان روز دوشنبه ۳۱ شهریور امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: آخرین‌ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی دل نوشته‌ای به امام رضا(ع) تا پایان روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه تمدید شده است. 


عباس زارع گفت: دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی دل نوشته‌ای به امام رضا(ع) در دو رده سنی کودکان و نوجوانان (۷-۱۸ سال) و بزرگ‌سالان (از ۱۸ سال به بالا) تا پایان ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ آثار متقاضیان به شرکت در جشنواره پانزدهم را دریافت می‌کند.
وی‌اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت(ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود : جلوه‌های معنوی زیارت، ارادتمندی و شیفتگی، شفاعت، درد دل، امیدها و آرزوها و جایگاه نماز در آموزه‌های اهل‌بیت (ع)، به‌ویژه حضرت رضا(ع) و نقش آن در سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی محورهای این جشنواره است.
مسئول نمایندگی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در مازندران با بیان اینکه فراخوان این جشنواره به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی در اختیار مخاطبین در سراسر دنیا قرارگرفته است، یادآور شد: بخش استانی این جشنواره به دل نوشته‌های بومی مازندران اختصاص دارد و همچنین بخش ویژه این جشنواره با عنوان انتخاب یک حدیث از امام رضا(ع) هم با موضوع‌های «نماز» و «ایثار و شهادت» اختصاص دارد.
زارع گفت : نامه‌هایی که به دبیرخانه این جشنواره می‌رسد پس از عبور از مرحله داوری و نهایی شدن همزمان با معرفی برترین‌ها در کتابی تحت عنوان نجوای دل چاپ و روانه بازار نشر می‌شوند.


پیش از این مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۸ خرداد تعیین شده و قرار بود مراسم اختتامیه هم هشتم تیر ماه جاری برگزار شود.
جشنواره بین‌المللی دل نوشته‌ای به امام رضا(ع) زیر مجموعه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که استان مازندران متولی برگزاری آن است. این جشنواره که با عنوان جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع ) هم شناخته می‌شود از سال ۱۳۹۳ با هدف گسترش فرهنگ رضوی و ایجاد بستری برای حضور مسلمانان جهان، بین‌المللی شد.


| شناسه مطلب: 101378




امام رضا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران