راه‌اندازی گروه رادیویی «فرزندان روح‌الله» در استان مرکزی راه‌اندازی گروه رادیویی «فرزندان روح‌الله» در استان مرکزی راه‌اندازی گروه رادیویی «فرزندان روح‌الله» در استان مرکزی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راه‌اندازی گروه رادیویی «فرزندان روح‌الله» در استان مرکزی راه‌اندازی گروه رادیویی «فرزندان روح‌الله» در استان مرکزی راه‌اندازی گروه رادیویی «فرزندان روح‌الله» در استان مرکزی راه‌اندازی گروه رادیویی «فرزندان روح‌الله» در استان مرکزی راه‌اندازی گروه رادیویی «فرزندان روح‌الله» در استان مرکزی

راه‌اندازی گروه رادیویی «فرزندان روح‌الله» در استان مرکزی

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: به همت سپاه استان گروه رادیویی فرزندان روح‌الله در استان با هدف معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های برنامه‌هاو مأموریت‌های سپاه راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سرهنگ احمد شهرجردی، معاون روابط عمومی سپاه استان از آغاز به کار گروه رادیویی سپاه استان تحت عنوان «فرزندان روح‌الله» خبر داد و گفت: این گروه از امسال به صورت آزمایشی اقدام به تولید برنامه و پخش آن از شبکه استانی خواهد کرد. تولیدات این گروه رادیویی در عرصه‌های مختلف به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه در زمان‌های تعیین شده از شبکه استانی آفتاب پخش می‌شود.


وی اظهار کرد: برنامه‌های ساخته شده توسط این گروه تلویزیونی با موضوعات اردوهای جهادی(محرومیت‌زدایی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی)، راهیان نور، فعالیت‌ها و عملکردهای مختلف فرهنگی و عقیدتی، آمادگی رزمی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین انتشار مهم‌ترین اخبار سپاه و بسیج در سطح استان فعالیت دارد.


شهرجردی تاکید کرد: تا پایان سال تولید برنامه‌ها از جمله ویژه برنامه تلویزیونی فرزندان روح الله توسط روابط عمومی سپاه روح‌الله صورت خواهد گرفت و هر دو هفته یک‌بار با همکاری شبکه استانی روی آنتن می‌رود. با تشکیل گروه رادیویی در سپاه روح‌الله استان مرکزی شاهد تولیدات کم‌نظیر در جهت معرفی و شناساندن قابلیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف خواهیم بود همچنین سپاه و بسیج استان با ورود به این عرصه می‌تواند اثرات مطلوبی را در جامعه بر جای بگذارد.


مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: سپاه از اول انقلاب تاکنون در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی خوش درخشیده و همواره در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان موفق عمل کرده است و امروز هم سپاه به عنوان یکی از مهمترین دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.


| شناسه مطلب: 101381







نظرات کاربران