احیای عفاف و حجاب، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است احیای عفاف و حجاب، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است احیای عفاف و حجاب، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احیای عفاف و حجاب، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است احیای عفاف و حجاب، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است احیای عفاف و حجاب، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است احیای عفاف و حجاب، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است احیای عفاف و حجاب، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

احیای عفاف و حجاب، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

امام جمعه اراک احیای حجاب و عفاف را یکی از دستاوردهای بزرگ‌ انقلاب برشمرد و با اشاره به اینکه دنیای غرب به دنبال ترویج فساد و بی‌بندوباری است، اظهار کرد: اسلام برای خانواده، اخلاق و عفاف ارزش بسیار قائل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امام جمعه اراک، به جوانان توصیه کرد: تحت تأثیر جوسازی‌های دشمن قرار نگرفته و در راه صحیح که راه امام، رهبری و امثال شهدایی چون مطهری است را پیش گیرند. همه وظیفه داریم برای رستگاری در صراط مستقیم حرکت کرده و خود را برای حضور در پیشگاه خداوند آماده کنیم، هرچند در این راه ممکن است به درجه مقربان نرسیم، اما تلاش کنیم که به اندازه خودمان مورد عنایت خدای متعال و رسول او قرار گیریم.


وی به دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: هرچند از امام جواد(ع) روایت شده است که زیارت امام رضا(ع) افضل از زیارت امام حسین(ع) است، اما زیارت ایشان از دور در شرایط کرونایی توصیه شده است. ضرورت رعایت حجاب اسلامی در جامعه مورد تأکید است. در سال ۱۳۱۴ مردم در مسجد گوهرشاد برای اعتراض به کشف حجاب جمع شدند و رضاخان دستور کشتار آنان را صادر کرد و قریب به پنج هزار نفر کشته شدند. شیوع فساد و بی‌اخلاقی به مراتب از کرونا بدتر است؛ چراکه کرونا سلامت جسم ما را به خطر می‌اندازد ولی فساد ارزش‌ها را نابود می‌کند.


آیت‌الله دری نجف‌آبادی احیای حجاب و عفاف را یکی از دستاوردهای بزرگ‌ انقلاب برشمرد و با اشاره به اینکه دنیای غرب به دنبال ترویج فساد و بی‌بندوباری است، اظهار کرد: اسلام برای خانواده، اخلاق و عفاف ارزش بسیار قائل است. رعایت عفاف یکی از دلایل عظمت حضرت یوسف(ع) است، همچنین قرآن در رابطه حضرت مریم(س) و عظمت ایشان نیز بسیار سخن گفته و بر عفاف و حیای آن حضرت تأکید کرده است؛ چراکه برای دامان پاک ارزش قائل است و نمی‌خواهد اخلاق جاهلیت و فساد و منکرات، انسان‌ها را آلوده کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان در پایان گفت: احیای عفاف، اخلاق اسلامی و تکریم خانواده با پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد. شخصیت زن و مرد وابسته به اخلاق و عفت و دین باوری است و این مهم باید در جامعه مورد توجه همگان قرار گیرد. این سرمایه‌ها که با خون شهدا و بزرگان دین حاصل شده را باید قدر دانسته و حفظ کرد.


| شناسه مطلب: 101384







نظرات کاربران