برگزاری آزمون‌های حوزه‌های علمیه به صورت مجازی

آزمون‌های حوزه‌های علمیه از جمله آزمون ورودی حوزه‌های علمیه برادران برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، به لحاظ شیوع مجدد بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آزمون ورودی حوزه‌های علمیه برادران برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت مجازی  در روز چهارشنبه مورخ ۲۵ تیر ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد. همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه دیگر آزمون‌ها هم تا حد امکان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.


داوطلبانی که در سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در این آزمون شرکت و از امتیازات آن برخوردار شوند. همچنین داوطلبانی که بدلیل عدم دسترسی به اینترنت و یا به هر دلیل دیگری، موفق به شرکت در آزمون نشوند می‌توانند از طریق کمیسیون پذیرش اقدام کنند، بدیهی است در این کمیسیون شایستگی‌های لازم علمی و شخصیتی برای ورود به حوزه به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی در نظر گرفته خواهد شد.


متقاضیانی که برخی از شرائط اولیه مانند معدل کلاسیک و سن را نداشته باشند، نیز می‌توانند از طریق کمیسیون پذیرش اقدام کنند، شرایط پذیرش کمیسیونی در سایت پذیرش اطلاع‌رسانی می‌شود.


جهت سهولت و جلوگیری از هرگونه اشکال نکات ضروری و راهنمای مصور آزمون را به دقت مطالعه فرمایید.


هر داوطلب لازم است مطابق با آخرین پایه یا مقطع تحصیلی خود در یک گروه از گروه‌های آزمونی شرکت کند. همچنین آزمون هر گروه در قالب گروه۱، گروه۲ و گروه۳ به صورت درس به درس و مطابق جدول زمان‌بندی در راهنمای آزمون برگزار خواهد شد.


در هر عنوان کل سؤالات مربوطه به داوطلب نمایش داده شده و به ازای هر سوال ۱۲۰ ثانیه فرصت پاسخ‌دهی وجود دارد. در صورت تأخیر، حداکثر ۲۰ دقیقه بعد از شروع هر آزمون شما مجاز به ورود به آزمون بوده و بعد از گذشت این مدت سامانه اجازه ورود به شما را نخواهد داد. این مدت ۲۰ دقیقه جزء کل زمان آزمون است.


داوطلبان به گروه، ساعت و عناوین آزمون­‌ها توجه داشته باشید و فقط در آزمون اختصاصی گروه تحصیلی خود طبق جدول گروه‌های تحصیلی شرکت کنند.


در صورت بروز مشکل هنگام آزمون جهت راهنمایی با شماره تلفن های ۰۲۵۳۲۱۳۵ داخلی‌های ۳۳۹، ۳۲۵ و ۳۲۱ تماس حاصل کنید.


چنانچه ثبت‌نام داوطلبی ناقص است یا ثبت‌نام نکرده از تاریخ 25/۴/399 می‌تواند برای ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات به سایت پذیرش مراجعه کند. بدیهی است به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.


جهت راهنمائی بیشتر به مدارس علمیه و مراکز مدیریت استان ها و یا شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۳۵ داخلی های ۲۳۳-۲۳۸-۳۲۱-۳۲۵-۳۳۹-۳۲۳ تماس حاصل فرمائید.


سایت پذیرش حوزه های علمیه به آدرس http://paziresh.ismc.ir/ و یا کانال پذیرش حوزه های علمیه در ایتا https://eitaa.com/pazireshhowzeh می باشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران