مراسم تودیع و معارفه مدیر حج و زیارت لرستان برگزار شد مراسم تودیع و معارفه مدیر حج و زیارت لرستان برگزار شد مراسم تودیع و معارفه مدیر حج و زیارت لرستان برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم تودیع و معارفه مدیر حج و زیارت لرستان برگزار شد مراسم تودیع و معارفه مدیر حج و زیارت لرستان برگزار شد مراسم تودیع و معارفه مدیر حج و زیارت لرستان برگزار شد مراسم تودیع و معارفه مدیر حج و زیارت لرستان برگزار شد مراسم تودیع و معارفه مدیر حج و زیارت لرستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر حج و زیارت لرستان برگزار شد

مراسم تکریم مدیر جدید حج و زیارت استان لرستان با حضور معاون عتبات سازمان حج و زیارت و تعدادی از مدیران دفاتر زیارتی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، مراسم تکریم محمد خسروی و معارفه سیدحمید مصطفایی به عنوان مدیرجدید حج و زیارت استان لرستان عصر روز دوشنبه (23 تیر ماه) با حضور محمد آزاد معاون عتبات سازمان حج و زیارت و تعدادی از مدیران دفاتر زیارتی استان برگزار شد.


معاون عتبات سازمان حج و زیارت در این مراسم اظهار داشت: عملکرد مدیریت حج و زیارت در لرستان در سالیان اخیر خوب بوده و اقدامات ارزشمندی در این استان انجام شده است.


محمد آزاد عنوان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته نمره خوبی به مدیریت حج و زیارت در لرستان داده می‌شود.


وی تجربه مدیرکل جدید حج و زیارت لرستان را نیز قابل تقدیر دانست و گفت: آقای مصطفایی سابقه مدیریت در استان ایلام را دارد که برگزاری مراسم اربعین در این استان یک تجربه بزرگ است.


در ادامه این مراسم محمد خسروی مدیر سابق حج و زیارت لرستان به برخی اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریتی خود اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته لرستان به عنوان اولین استان توانست اعزام استانی داشته باشد.


وی افزایش تعداد زائران عتبات عالیات در سالیان گذشته در استان را یادآور شد و افزود: در بحث زائران اربعین نیز در چند سال گذشته افزایش چشم گیری داشتیم و در حالی که میانگین زائران در سطح کشور حدود 2 و نیم برابر شده بود ما در لرستان افزایش 3 و نیم برابری زائران را شاهد بودیم که این موضوع در پی انجام امور روادید زائران با کمک شرکت پست در همه شهرها و بخش‌های استان صورت گرفت.


مدیر سابق حج و زیارت لرستان یادآور شد: خوشبختانه در حوزه حج نیز توانستیم نخستین استانی باشیم که در عربستان هتل اختصاصی داشته باشد و تمام عوامل و زائران آن از لرستان باشند.


خسروی خاطرنشان کرد: امیدوارم بحث پرواز مستقیم به عتبات عالیات از طریق فرودگاه خرم‌آباد نیز پیگیری شود و به نتیجه برسد.


سیدحمید مصطفایی مدیرکل جدید حج و زیارت استان لرستان نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیریت پیشین، اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای برنامه‌ریزی درست و پیشبرد اهداف مد نظر استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم در خدمت به مردم و زائران موفق باشیم.


وی خاطرنشان کرد: دفاتر زیارتی می‌توانند به ما کمک شایانی داشته باشند و حتما از ظرفیت همه آنها استفاده خواهیم کرد.


مدیرکل حج و زیارت استان لرستان گفت: مردم انقلابی لرستان لایق بهترین خدمات هستند و ما تمام تلاش خود را در این راستا بکار خواهیم گرفت.


در پایان این مراسم با اهدا لوح از زحمات خسروی تقدیر و حکم مصطفایی نیز به وی اعطا شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران