قدس و مسجد الاقصی خطوط قرمز ملت فلسطین هستند

یکی از رهبران جنبش جهاد فلسطینی اعلام کرد که قدس و مسجد الاقصی خطوط قرمز ملت فلسطین به شمار میروند و رژیم صهیونیستی نقشه هایی علیه مسجد الاقصی در سر می پروراند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «خضر حبیب» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جریان تظاهرات ضد اسرائیلی در غزه اعلام کرد که قدس و مسجد الاقصی خطوط قرمزی هستند که هرگز اجازه داده نمی‌شود خدشه دار شوند.
وی در ادامه افزود: دشمن صهیونیستی تلاش می کند بر این شهر مقدس سیطره پیدا کند اما ملت فلسطین از نقشه های رژیم صهیونیستی خبر دارند و اجازه نخواهند داد آنها را اجرایی کند.
خضر حبیب بیان داشت: پیام ملت فلسطین از نوار غزه خطاب به جهانیان که در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند این است که قدس در خطر قرار دارد و امت عربی و اسلامی نباید در غفلت به سر ببرد.
وی در ادامه افزود: امت عربی و اسلامی باید به وظایف تاریخی خود در این مرحله سخت عمل کند چرا که آرمان فلسطین از سوی صهیونیست‌ها به ویژه از طریق معامله قرن در معرض خطر است.
این رهبر فلسطینی گفت: صهیونیست ها قصد دارند مصلای باب الرحمه را با هدف ایجاد یک کنیسه یهودی ببندند. این منطقه بخش جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی به شمار می رود و هدف قرار دادن آن در واقعه حمله به مسجد الاقصی محسوب می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران