دوره‌های عمومی احکام به صورت مجازی برگزار می‌شود دوره‌های عمومی احکام به صورت مجازی برگزار می‌شود دوره‌های عمومی احکام به صورت مجازی برگزار می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دوره‌های عمومی احکام به صورت مجازی برگزار می‌شود دوره‌های عمومی احکام به صورت مجازی برگزار می‌شود دوره‌های عمومی احکام به صورت مجازی برگزار می‌شود دوره‌های عمومی احکام به صورت مجازی برگزار می‌شود دوره‌های عمومی احکام به صورت مجازی برگزار می‌شود

دوره‌های عمومی احکام به صورت مجازی برگزار می‌شود

دوره‌های عمومی احکام از سوی مؤسسه جامعه الاحکام با هدف آموزش موضوعات کاربردی و مورد نیاز اقشار مختلف به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مؤسسه جامعه الاحکام با هدف آموزش موضوعات کاربردی و مورد نیاز  اقشار مختلف دوره های عمومی احکام را به صورت مجازی برگزار می کند.


براساس این گزارش، احکام گناهان کبیره، احکام خانواده، احکام ازدواج، احکام مالی، احکام بانوان متاهل، احکام دختران نوتکلیف، احکام آپارتمان نشینی، احکام تربیت فرزند، مشاوره فقهی، احکام امر به معروف و نهی از منکر، احکام معاشرت و روابط اجتماعی سالم از دوره های عمومی احکام به شمار می روند.


گفتنی است، دوره های عمومی احکام برای گروه سنی 16 سال به بالا است و کلاس ها نیز از 15 شهریور ساعت 16 تا 20 در 12 جلسه دو ساعته برگزار می شوند.


علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی در دوره های عمومی احکام تا اول شهریورماه به سامانه اینترنتی مؤسسه جامعه الاحکام به نشانی jameatolahkam.ir مراجعه و در صورت بروز مشکل به شماره 09056283028 پیامک ارسال کنند.


| شناسه مطلب: 101501




احکام آموزش مجازی



نظرات کاربران