همکاری‌ معاونت فضای مجازی صداوسیما در ۱۴۵۴ همکاری‌ معاونت فضای مجازی صداوسیما در ۱۴۵۴ همکاری‌ معاونت فضای مجازی صداوسیما در ۱۴۵۴ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همکاری‌ معاونت فضای مجازی صداوسیما در ۱۴۵۴ همکاری‌ معاونت فضای مجازی صداوسیما در ۱۴۵۴ همکاری‌ معاونت فضای مجازی صداوسیما در ۱۴۵۴ همکاری‌ معاونت فضای مجازی صداوسیما در ۱۴۵۴ همکاری‌ معاونت فضای مجازی صداوسیما در ۱۴۵۴

همکاری‌ معاونت فضای مجازی صداوسیما در ۱۴۵۴

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما حرکت جهادی و هماهنگی معاونت‌های چهارگانه سازمان صداوسیما در اجرای طرح ۱۴۵۴ به ویژه معاونت فضای مجازی را عامل افزایش مخاطبان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، طرح ملی - قرآنی ۱۴۵۴ با محوریت خانواده و آرامش به همت شبکه قرآن و معارف سیما طی فصل تابستان در حال برگزاری است. اجرای این طرح از ۳۱ خردادماه امسال آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه دارد.


چهار معاونت سازمان صداوسیما یعنی معاونت‌های صدا، سیما، استان‌ها و فضای مجازی هر کدام به سهم خود در اجرای طرح همکاری دارند.


معاونت‌های صداوسیما هر کدام شبکه‌های مختلف خود را درگیر این طرح ملی و قرآنی کرده‌اند که هر یک از این شبکه‌ها نیز برنامه‌های مختلفی را اعم از زنده و تولیدی به این طرح اختصاص داده‌اند.


همچنین طرح ملی، قرآنی ۱۴۵۴ امسال علاوه بر ارائه برنامه‌های محتوایی، کارشناسی و طرح درس آیات موضوعی قرآن با حضور کارشناسان این حوزه، از برنامه‌های نمایشی برای تفهیم مفاهیم قرآنی استفاده کرده است.


یکی از نکات اجرای این طرح، بهره‌گیری از کانال‌ها و شبکه‌های مجازی است. معاونت فضای مجازی صداوسیما در راستای حمایت از طرح ۱۴۵۴ چند اقدام انجام داده است که از جمله ایجاد یک کانال خطی و ۲۴ ساعت در اپلیکیشن «سپهر» است. سپهر تمامی محتواهای شبکه‌های سازمان را در فضای مجازی منتشر می‌کند. برای انتشار محتوای طرح ۱۴۵۴ در فضای مجازی در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیز Qbesharat# در نظر گرفته شده است تا مخاطبان به راحتی با طرح همراه شوند.


روز گذشته آماری در رابطه با افزایش مخاطبان و شرکت‌کنندگان در مسابقه پیامکی طرح ۱۴۵۴ از سوی دست‌اندرکاران شبکه قرآن و معارف سیما ارائه شد که حاکی از افزایش ۵۴ درصدی مخاطبان و شرکت‌کنندگان در مسابقه پیامکی بود.


جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، در رابطه با افزایش مخاطبان طرح ۱۴۵۴ اظهار کرد: یکی از دلایل میزان رشد قابل توجه مخاطبان این طرح ملی و قرآنی، حرکت جهادی و هماهنگی معاونت‌های سازمان صداوسیما در اجرای طرح است.


دبیر شورای معارف سیما بیان کرد: شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی اعم از سراسری و استانی نیز با تولید برنامه‌های مختلف زنده و تولیدی، همکاری و تلاش بسیار خوبی در اجرای این طرح قرآنی دارند که این امر تأثیر فراوانی در جذب مخاطبان دارد.




نظرات کاربران