نپذیرفتن زائر در شهر نجف در ایام عید غدیر

ستاد بحران نجف اشرف با بیان اینکه تصمیم به اعمال محدودیت آمد و شد از ساعت دوازده شب تا شش صبح گرفته، از بخش بهداشت عمومی این شهر خواست گزارش و دستور العملی در خصوص برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم ارائه دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، ستاد بحران نجف اشرف با بیان اینکه تصمیم به اعمال محدودیت آمد و شد از ساعت دوازده شب تا شش صبح گرفته شده، از بخش بهداشت عمومی این شهر خواست گزارش و دستور العملی در خصوص برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در ماه محرم ارائه دهد.


ستاد بحران نجف در بیانیه ای اعلام کرد: درنشستی که به ریاست لؤی الیاسری رئیس ستاد بحران استان نجف اشرف و اعضای ستاد برگزار شد، مقرر گردید که نقاط ایست و بازرسی در ایام عید قربان و غدیر کاملا بسته باشد و رفت و آمد عادی در داخل استان فقط تا ساعت دوازده شب امکان پذیر است.


این ستاد با بیان اینکه محدودیت رفت و آمد از ساعت دوازده شب تا ساعت شش صبح خواهد بود، افزود: به دلیل افزایش ابتلا به ویروس کرونا در نجف اشرف و سایر استان های عراق، از استقبال و پذیرش زائران دیگر استان ها معذور هستیم.


ستاد بحران نجف اشرف از بخش بهداشت این استان خواست، رویکرد و گزارش و دستورالعمل بهداشتی خود را در خصوص برپایی مراسم عاشورا و عزاداری حسینی در ایام محرم ارائه دهد تا با خادمان امام حسین (ع) و صاحبان هیئت های حسینی بحث و بررسی شود.


ستاد بحران نجف از وزیر بهداشت خواست در خصوص پرونده بحران اکسیژن ورود کند و راه را برای ورود کامیون ها از جمهوری اسلامی ایران و کشور کویت تسهیل کند؛ چراکه میزان اکسیژن خشک کم است لذا از سایر استان ها و وزارت بهداشت می خواهیم که در این خصوص ما را کمک کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران