مصلای باب الرحمه بخشی جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی است مصلای باب الرحمه بخشی جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی است مصلای باب الرحمه بخشی جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مصلای باب الرحمه بخشی جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی است مصلای باب الرحمه بخشی جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی است مصلای باب الرحمه بخشی جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی است مصلای باب الرحمه بخشی جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی است مصلای باب الرحمه بخشی جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی است

مصلای باب الرحمه بخشی جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی است

مدیر مسجد الاقصی با هشدار نسبت به نقشه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما آماده ایم هزینه ایستادگی در برابر این نقشه ها را بپردازیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «عمر الکسوانی» مدیر مسجد الاقصی اعلام کرد: ما آماده ایم هزینه حمایت از مسجد الاقصی را در برابر نقشه های صهیونیست ها بپردازیم.
وی افزود: صهیونیستها نمی توانند با اجرای نقشه های خود علیه مسجد الاقصی باعث ناامیدی ساکنان قدس شوند.
الکسوانی بیان کرد: ما از امت عربی و اسلامی می خواهیم به وظایف و مسئولیت های خود در قبال مسجد الاقصی و حمایت از ملت و آرمان فلسطین عمل کنند.
وی با اشاره به نقشه رژیم صهیونیستی برای تبدیل کردن مصلای باب الرحمه در مسجد الاقصی به یک کنیسه گفت: مصلای باب الرحمه بخش جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی است و ما در برابر این نقشه اشغالگران می ایستیم.
چندی قبل رسانه ها گزارش دادند که رژیم صهیونیستی تلاش دارد بخشی از مسجد الاقصی را به یک کنیسه برای یهودیان تبدیل کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران