تاریخ شفاهی حج را برای نخستین بار از رادیو معارف بشنوید تاریخ شفاهی حج را برای نخستین بار از رادیو معارف بشنوید تاریخ شفاهی حج را برای نخستین بار از رادیو معارف بشنوید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاریخ شفاهی حج را برای نخستین بار از رادیو معارف بشنوید تاریخ شفاهی حج را برای نخستین بار از رادیو معارف بشنوید تاریخ شفاهی حج را برای نخستین بار از رادیو معارف بشنوید تاریخ شفاهی حج را برای نخستین بار از رادیو معارف بشنوید تاریخ شفاهی حج را برای نخستین بار از رادیو معارف بشنوید

تاریخ شفاهی حج را برای نخستین بار از رادیو معارف بشنوید

رادیو معارف با همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در برنامه« مَحرمانه» به تبیین ناگفته‌هایی از برگزاری حج پس از انقلاب اسلامی می‌پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با آغاز ماه ذی الحجه و زمان برپایی حج ابراهیمی، رادیو معارف با پخش برنامه«مَحرمانه» به بیان تاریخ شفاهی حج خواهد پرداخت.


در این برنامه که با همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت تولید شده است، روسای سازمان حج و زیارت و نمایندگان ولی فقیه در این سازمان، برای نخستین بار به بیان ناگفته‌هایی از تشکیلات حج پس از انقلاب، برگزاری عمره مفرده، فعالیت هیئت‌های پزشکی حج، تدارکات حج، سخنرانی کوبنده امام خمینی در حج سال ۶۲، فاجعه حج ۱۳۶۶ و ... می‌پردازند.


برنامه «مَحرمانه» به تهیه کنندگی سید محمد مهدی رکنی از یکشنبه  ۵  مرداد  ۹۹  ساعت ۹:۰۰ از رادیو معارف به روی آنتن می‌رود.




نظرات کاربران