درخواست جنبش اسلامی فلسطین برای حضور در مسجدالاقصی در روز عرفه درخواست جنبش اسلامی فلسطین برای حضور در مسجدالاقصی در روز عرفه درخواست جنبش اسلامی فلسطین برای حضور در مسجدالاقصی در روز عرفه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درخواست جنبش اسلامی فلسطین برای حضور در مسجدالاقصی در روز عرفه درخواست جنبش اسلامی فلسطین برای حضور در مسجدالاقصی در روز عرفه درخواست جنبش اسلامی فلسطین برای حضور در مسجدالاقصی در روز عرفه درخواست جنبش اسلامی فلسطین برای حضور در مسجدالاقصی در روز عرفه درخواست جنبش اسلامی فلسطین برای حضور در مسجدالاقصی در روز عرفه

درخواست جنبش اسلامی فلسطین برای حضور در مسجدالاقصی در روز عرفه

جنبش اسلامی فلسطین از ساکنان بیت المقدس خواست تا در روز عرفه در صحن های مختلف مسجد الاقصی حضور پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جنبش اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از ساکنان بیت المقدس و دیگر فلسطینی ها خواست تا به یاری مسجد الاقصی بشتابند.
در این بیانیه آمده است: ما بر عهد و پیمان خود با خداوند و رسول گرامی باقی خواهیم ماند و از مسجد الاقصی و بیت‌المقدس حمایت کرده و می کنیم.
بر اساس این بیانیه، کسانی که علیه مسئله فلسطین دست به تبانی و توطئه چینی می‌زنند نمی توانند ملت فلسطین را تسلیم کنند.
در این بیانیه نوشته شده است: روز عرفه بهترین روزی است که تاکنون خورشید در آن طلوع کرده است و بنابراین ما از ملت فلسطین می خواهیم در این روز به سمت مسجد الاقصی حرکت کرده و تا غروب خورشید در صحن های این مسجد باقی بمانند.
در این بیانیه آمده است که این اقدام با هدف مقابله با سیاست‌های رژیم صهیونیستی و یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی صورت می گیرد.
پیش از این نیز عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی، اعلام کرده بود که صهیونیستها قصد دارند به بهانه به اصطلاح سالگرد ویرانی بنای «هیکل» به مسجد الاقصی یورش ببرند.
صبری گفت: صهیونیستها حتی نمی دانند که بنای هیکل کجا بوده و آن را تبدیل به بهانه ای برای یهودی سازی مسجد الاقصی کرده اند.
وی افزود: نمازگزاران فلسطینی باید در روز عرفه در صحن های مسجد الاقصی حضور پیدا کرده و مانع تحقق این نقشه صهیونیستها شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران