دیدار مسئولان حوزه حج و زیارت و رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید منا دیدار مسئولان حوزه حج و زیارت و رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید منا دیدار مسئولان حوزه حج و زیارت و رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید منا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار مسئولان حوزه حج و زیارت و رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید منا دیدار مسئولان حوزه حج و زیارت و رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید منا دیدار مسئولان حوزه حج و زیارت و رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید منا دیدار مسئولان حوزه حج و زیارت و رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید منا دیدار مسئولان حوزه حج و زیارت و رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید منا

دیدار مسئولان حوزه حج و زیارت و رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید منا

مسئولان حوزه حج و زیارت و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهید منا حاج ولی سلطانی ازهمسر این شهید والامقام عیادت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت الاسلام والمسلین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی عصرامروز چهارشنبه ( 8 مرداد ماه)  به همراه رئیس سازمان حج و زیارت و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل مهاجرالی الله، شهید حاج ولی سلطانی از همسر این شهید که دربستر بیماری است، عیادت و با وی گفتگو کردند.


دراین دیدار که در آستانه فرارسیدن پنجمین سالگرد شهدای فاجعه منا انجام شد حجت الاسلام والمسلمین نواب و آقایان علی رضا رشیدیان و سعید اوحدی در گفتگو با همسر شهید حاج ولی سلطانی در جریان روند اقدامات انجام شده برای درمان وی قرار گرفتند و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رسیدگی هرچه بیشتر به وی دستوراتی صادر و تاکید کرد که روند درمان تا مداوای این همسر شهید ادامه خواهد یافت.


حجت الاسلام والمسلمین نواب دراین دیدار از صبر و بردباری همسر این شهید بزرگوار تجلیل و از خداوند متعال برای وی سلامتی و بهبودی مسئلت کرد و حاضران علو جایگاه  مهاجر الی الله حاج ولی سلطانی و دیگرشهدای  والا مقام فاجعه منا و حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام را از خدای بزرگ درخواست داشتند.


سرپرست حجاج ایرانی افزود: شهدای منا درلباس احرام و درحال عبادت شهید شدند و ان شاءالله این عزیزان که درسرزمین مکه دراوج مظلومیت به لقاءالله پیوستند از رحمت‌ الهی برخوردار هستند.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین فاجعه منا را فاجعه ای غم‌انگیز دانست که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد و این مطالبه به هیچ وجه نباید فراموش شود.


بر پایه این گزارش، در این دیدار از سوی سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران، هدیه هائی محضر این بانوی محترمه همسر شهید والامقام تقدیم شد.


گفتنی است فاجعه تلخ منا درحج سال 1394 در روزعید قربان رخ داد و درآن بیش از 460 تن ازحجاج کشورمان و هزاران تن از ضیوف الرحمان از دیگر کشورها در سرزمین منا مظلومانه با لب تشنه به شهادت رسیدند.




نظرات کاربران