امام جمعه میناب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت امام جمعه میناب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت امام جمعه میناب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه میناب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت امام جمعه میناب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت امام جمعه میناب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت امام جمعه میناب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت امام جمعه میناب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

امام جمعه میناب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

حجت الاسلام صفائی حائری، امام جمعه شهرستان میناب هرمزگان و از روحانیون با سابقه حج دارفانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا صفائی حائری ، امام جمعه شهرستان میناب که در یکی از بیمارستان های قم بستری بود، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.


براساس اعلام حجت الاسلام آصف باصره، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هرمزگان، امام جمعه میناب که از ۲۴ تیرماه به بیماری کرونا مبتلا شد از دو هفته پیش، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کامکار قم بستری بود.


مرحوم صفایی حائری به عنوان یک روحانی شاخص تقریبی در جنوب کشور از آبان ماه ۹۸ به عنوان امام جمعه میناب منصوب شده بود و پیش از آن امام جمعه شهرستان های بندر خمیر ، بندر سیریک و بستک هرمزگان و کمیجان استان مرکزی بود .


این روحانی با صفا و اسوه اخلاق در لباس خادمی به زائرین کاروان های حج ، عمره و عتبات عالیات استان های قم و هرمزگان بعنوان روحانی کاروان ، فعالیت داشت .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران