برگزار نشدن آیین تغییر پرچم آستان حسینی در محرم برگزار نشدن آیین تغییر پرچم آستان حسینی در محرم برگزار نشدن آیین تغییر پرچم آستان حسینی در محرم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزار نشدن آیین تغییر پرچم آستان حسینی در محرم برگزار نشدن آیین تغییر پرچم آستان حسینی در محرم برگزار نشدن آیین تغییر پرچم آستان حسینی در محرم برگزار نشدن آیین تغییر پرچم آستان حسینی در محرم برگزار نشدن آیین تغییر پرچم آستان حسینی در محرم

برگزار نشدن آیین تغییر پرچم آستان حسینی در محرم

تولیت آستان حسینی روز گذشته از برگزار نشدن آیین تغییر پرچم حرم امام حسین (ع) برای سال جدید هجری قمری در محرم به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «فاضل ابو دکه»، رئیس مرکز هماهنگی امور آستان حسینی گفت که به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا و برای حفظ جان زائران و عزاداران و همچنین تعهد به رویه‌های بهداشتی و توصیه‌های مرجعیت عالی دینی، این آیین انجام نمی‌شود.  
وی اظهار کرد که این تصمیم، پس از چندین نشست و دیدار متولیان با مقامات رسمی در استان مقدس کربلا گرفته شده است.  
ابو دکه اظهار کرد که تغییر پرچم امام حسین (ع)، پس از نماز مغرب و عشا در شب نخست ماه محرم بدون حضور مردم انجام خواهد شد.


مقام‌های شهرهای مذهبی کربلا و نجف به منظور پیشگیری و جلوگیری از گسترش همه‌گیری ویروس کرونا در تعطیلات عید قربان، مقررات ممنوعیت رفت و آمد در این استان‌ها را اعمال کردند.  
این مقررات همچنان در حال اجراست و ورود به این استان‌ها ممنوع و همه مسیرها برای جلوگیری از سفر به کربلا و نجف بسته شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران