هنیه: اقدام امارات، کمتر از آتش‌زدن مسجد الاقصی نیست هنیه: اقدام امارات، کمتر از آتش‌زدن مسجد الاقصی نیست هنیه: اقدام امارات، کمتر از آتش‌زدن مسجد الاقصی نیست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هنیه: اقدام امارات، کمتر از آتش‌زدن مسجد الاقصی نیست هنیه: اقدام امارات، کمتر از آتش‌زدن مسجد الاقصی نیست هنیه: اقدام امارات، کمتر از آتش‌زدن مسجد الاقصی نیست هنیه: اقدام امارات، کمتر از آتش‌زدن مسجد الاقصی نیست هنیه: اقدام امارات، کمتر از آتش‌زدن مسجد الاقصی نیست

هنیه: اقدام امارات، کمتر از آتش‌زدن مسجد الاقصی نیست

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس)، توافق عادی‌سازی امارات با رژیم اشغالگر قدس را همانند آتش‌زدن مسجد الاقصی به دست صهیونیست‌ها دانست و گفت که مقاومت در همه ابعاد از جمله مقاومت مسلحانه پیگیری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن محکوم کردن مجدد توافق بین امارات و رژیم صهیونیستی، خواستار وضع راهبرد و طرحی فراگیر برای مقابله با اقدامات این رژیم شد.
به گزارش خبرگزای صفای فلسطین، هنیه که روز جمعه (31 مرداد ماه) در همایش سیاسی به مناسبت پنجاه و یکمین سالروز آتش‌زدن مسجد الاقصی سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت که توافق عادی‌سازی امارات با رژیم اشغالگر قدس، کمتر از آتش‌زدن این مسجد نیست.
امارات و رژیم صهیونیستی پنجشنبه (23 مرداد ماه) طی بیانیه‌ای مشترک با آمریکا از عادی‌سازی توافق بین خود برای اولین بار خبر دادند.
رئیس دفتر سیاسی حماس در این همایش از گروه‌های فلسطینی خواست یک استراتژی و طرح جامع سه بعدی وضع شود تا بتوان با آن، با طرح‌های اسرائیل و خطرات راهبردی مقابله کرد و طرح آزادسازی اراضی فلسطین و بازگشت به این اراضی و حمایت از مسجد الاقصی را به موفقیت رساند.
وی گفت: «ما باید با همه ابزارها و روش‌هایی که داریم، برای به‌ثمر نشستن خواسته‌ها و آرمان‌های ملت‌مان، بر سر راهبرد نبرد طولانی‌مدت، به معنای واقعی کلمه نبرد به توافق برسیم».
وی افزود: بُعد اول در این است که فلسطینی‌ها وحدت ملی خود را باز یابند و بر فرماندهی و رهبری مرجع در چارچوب سازمان آزادی‌بخش فلسطین به توافق برسند.
بُعد دوم از نظر هنیه این است که مقاومت فراگیر مردمی، قانونی، انسانی و سیاسی و حقوقی در پیش گرفته شود که مقاومت نظامی در رأس آن قرار داشته باشد. وی گفت: «برای اینکه دشمن بر اساس منطق قدرت، تخریب و ترور شکل گرفته و ملت ما چاره‌ای جز افزایش توان ندارد».
هنیه در این همایش همچنین از همه گروه‌ها، شخصیت‌ها و کشورهایی که توافق امارات و رژیم صهیونیستی را محکوم و با فلسطینی‌ها اعلام هم‌بستگی کردند، تقدیر و تشکر کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران