این خیمه برجاست +نماهنگ

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با توجه به شرایط شیوع کرونا و دستورالعمل‌هایی که ستاد مقابله با کرونا برای مراسم عزاداری محرم امسال اعلام کرده است با جمعی از سخنرانان هیئات و مجالس روضه گفتگو داشته و بخش‌هایی از آن را در نماهنگ «این خیمه برجاست» منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی درباره برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم با توجه به شرایط کرونایی در کشور اظهار داشتند: «عزاداری را بالاخره به یک شکلی [بر پا] میکنند؛ آنچه بنده میخواهم تأکید کنم این است که در عزاداری‌ها معیار آن چیزی است که کارشناسان بهداشت به ما میگویند؛ [یعنی] ستاد ملّی کرونا. خود بنده شخصاً هر چه آنها لازم بدانند مراعات خواهم کرد. توصیه‌ی من و تأکید من به همه‌ی کسانی که میخواهند عزاداری کنند -هیئات، آقایان حضرات منبری‌ها، صاحبان مجالس، مدّاحها، نوحه‌خوان‌ها و دیگران- این است: هر کاری میکنید، [اوّل] ببینید آنها چه میگویند. یعنی ستاد ملّی کرونا اگر چنانچه یک ضابطه‌ای را معیّن کرد برای عزاداری، همه‌ی ما موظّفیم آن را عمل کنیم.» ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
بر این اساس پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با توجه به شرایط شیوع کرونا و دستورالعمل‌هایی که ستاد مقابله با کرونا برای مراسم عزاداری محرم امسال اعلام کرده است با جمعی از سخنرانان هیئات و مجالس روضه گفتگو داشته و بخش‌هایی از آن را در نماهنگ «این خیمه برجاست» منتشر کرده است.


 



 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران