امام حسین(ع) به دنبال اصلاح اندیشه بودند امام حسین(ع) به دنبال اصلاح اندیشه بودند امام حسین(ع) به دنبال اصلاح اندیشه بودند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام حسین(ع) به دنبال اصلاح اندیشه بودند امام حسین(ع) به دنبال اصلاح اندیشه بودند امام حسین(ع) به دنبال اصلاح اندیشه بودند امام حسین(ع) به دنبال اصلاح اندیشه بودند امام حسین(ع) به دنبال اصلاح اندیشه بودند

امام حسین(ع) به دنبال اصلاح اندیشه بودند

مشاور فرهنگی تولیت مسجد جمکران گفت: امام حسین (ع) تمام تلاش خود را به کار بردند تا اصلاح اندیشه شکل گیرد بنابراین تا زمانی که در مسیر امام حسین(ع) و یارانشان قدم برداریم قادر خواهیم بود باورها و اندیشه‌های خود را تغییر دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام عباس ابراهیمی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو اظهار داشت: ماه محرم متعلق به سید و سالار شهیدان است و این ماه فرصتی برای حضور در کلاس درس نهضت عاشورایی ابا عبدالله و یاران باوفای ایشان است.
وی افزود: ماه محرم کلاس درس است و این کلاس درس پیام‌های فراوانی دارد که اصلاح عقیده، اندیشه و باور مهمترین پیام این کلاس درس است.
مشاور فرهنگی تولیت مسجد جمکران و مدرس حوزه و دانشگاه تاکید کرد: امام حسین (ع) تمام تلاش خود را به کار بردند تا اصلاح اندیشه شکل گیرد بنابراین تا زمانی که در مسیر امام حسین(ع) و یارانشان حرکت کنیم می‌توانیم باورها و اندیشه‌های خود را تغییر دهیم.
حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: باور آن چیزی نیست که به زبان می‌آوریم بلکه باور امری است که در قلب و زبان وجود داشته باشد بنابراین عقیده با درون و قلب انسان پیوند می‌خورد.
وی عنوان کرد: انسان‌ها براساس عقیده و اعتقاد خود زندگی می‌کنند و اگر عقیده ما به کلاس درس امام حسین(ع) پیوند بخورد موجب سعادت ما خواهد شد.
مشاور فرهنگی تولیت مسجد جمکران و مدرس حوزه و دانشگاه تاکید کرد: زمانی که قنداق امام حسین(ع) را برای پیامبر(ص) آوردند ایشان دعایی را که حضرت ابراهیم برای همسر و فرزندشان در کنار خانه کعبه زمزمه کرده‌اند، بیان کردند و سپس فرمودند که خدایا قلب‌های مردم را با حسین من مهربان کن.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران