حجت‌الاسلام حسینیان فردی ثابت قدم در راه حق و مبارزه با رژیم ستم‌شاهی بود

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان، وی را فردی ثابت قدم در راه حق و مبارزه با رژیم ستم‌شاهی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی با تسلیت رحلت روحانی فاضل حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان ، از درگاه خداوند متعال برای ایشان که درآغاز ایام‌ سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به جوار رحمت الهی پیوست رحمت و مغفرت مسئلت کرد.


 


بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
خبردرگذشت روحانی دلسوز و فاضل انقلابی و پرتلاش حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ روح‌الله حسینیان، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در ایام عزای  سید شهیدان کربلاء موجب تاسف و تاثر شد.
این روحانی فاضل که فردی ثابت قدم در راه حق و مبارزه با رژیم ستم شاهی بود بعد از پیروزی انقلاب نیز بعنوان خادمی در قوه قضائیه، تلاشگری در قوه مقننه و مدیری در تهیه و حفظ اسناد انقلاب اسلامی  خدمات صادقانه ای ارائه داد. 
خدمات ارزشمند آن فقید سعید در حوزه حج و بعثه مقام معظم رهبری مد ظله باقیات‌صالحاتی گرانقدر برای آن مرحوم خواهد بود. 
اینجانب ضایعه درگذشت این خادم انقلاب اسلامی را به بازماندگان محترم تسلیت عرض می نمایم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال علو منزلت مسألت دارم. 
سید عبدالفتاح نواب 
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت


 




نظرات کاربران