عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرام است

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان، عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی را به مثابه نادیده گرفتن تجاوزات رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «احمد الریسونی» رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان اعلام کرد که منظور از عادی سازی روابط، این است که اعراب تجاوزات صورت گرفته علیه فلسطین و اشغال این کشور و آواره کردن ملت آن را نادیده بگیرند.
وی افزود: هدف از عادی سازی روابط با اسرائیل، بیرون کردن تل آویو از شرایط نامساعد داخلی آن است.
الریسونی بیان کرد: عادی سازی روابط که برخی طرف های عربی به دنبال آن هستند در واقع خدمت کردن به اسرائیل و به مثابه ریسمان نجات برای تل آویو است.
وی افزود: عادی سازی روابط، حمایت از ادامه اشغالگری های اسرائیل و پاداش دادن به آن به دلیل ارتکاب جنایت علیه فلسطینی ها به شمار می رود.
الریسونی اضافه کرد: موضع گیری دین در قبال این عادی سازی روابط، مخالفت شدید و حرام دانستن آن است. فتواهای برخی شیوخ در خصوص عادی سازی روابط بیانگر هوا و هوس و در واقع خواسته ها و امیال حاکمان آنها است. به همین دلیل هیچ عالم دینی را نمی بینید که عادی سازی روابط را تأیید کند.
وی ادامه داد: رژیم امارات ائتلاف هایی با اسرائیل داشته که به تازگی علنی شده است به همین دلیل به پوشش دینی برای سیاستهای خود نیاز دارد.


| شناسه مطلب: 102296




رژیم صهیونیستی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران