برگزاری وبینار علمی - فرهنگی «مرثیه سرایی در ایران و هند» برگزاری وبینار علمی - فرهنگی «مرثیه سرایی در ایران و هند» برگزاری وبینار علمی - فرهنگی «مرثیه سرایی در ایران و هند» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری وبینار علمی - فرهنگی «مرثیه سرایی در ایران و هند» برگزاری وبینار علمی - فرهنگی «مرثیه سرایی در ایران و هند» برگزاری وبینار علمی - فرهنگی «مرثیه سرایی در ایران و هند» برگزاری وبینار علمی - فرهنگی «مرثیه سرایی در ایران و هند» برگزاری وبینار علمی - فرهنگی «مرثیه سرایی در ایران و هند»

برگزاری وبینار علمی - فرهنگی «مرثیه سرایی در ایران و هند»

وبینار علمی- فرهنگی «مرثیه‌سرایی در ایران و هند»، با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نغمه مستشار نظامی، دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از برگزاری وبینار علمی-فرهنگی «مرثیه‌سرایی در ایران و هند»، خبر داد و گفت: با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو، وبینار علمی- فرهنگی «مرثیه سرایی در ایران و هند» روز سه‌شنبه ۱۱ شهریورماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.


وی اظهار کرد: برگزاری وبینار از سوی محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با نگاهی علمی به مقوله شعر و ادب انجام می‌شود که پیش از این، کمتر در محافل ادبی مورد توجه قرار گرفته است. با محدودیت‌های ایجاد شده به واسطه شیوع کرونا و در جهت تبدیل تهدید به فرصت، تلاش کرده‌ایم با برگزاری این وبینار از امکانات فضای مجازی در جهت هم‌اندیشی چهره‌های علمی و ادبی جهان اسلام بهره‌مند شویم.


دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، تصریح کرد: گواهینامه شرکت در وبینار علمی-فرهنگی «مرثیه‌سرایی ایران و هند» از سوی رایزنی فرهنگی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو به ارائه‌دهندگان اثر در این برنامه، اعطا می‌شود. همچنین آثار برگزیده این وبینار در قالب کتاب چاپ و منتشر خواهد شد.


وی در پایان اظهار داشت: محفل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از آذرماه ۹۸ آغاز به کار کرد و در حال حاضر محافل ادبی در ۳۱ استان کشور تحت مدیریت ۳۱ دبیر استانی که از چهره‌های برجسته ادبی هستند، در فضای مجازی به فعالیت می‌پردازند.


 


| شناسه مطلب: 102305

نام منبع: فارس



ایران هند



نظرات کاربران