دفتر تبلیغات مجموعه‌ای پویا باقی خواهد ماند

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مجموعه‌ای پویا باقی خواهد ماند تلاش‌ها و فعالیت‌های این مجموعه را ستود ولی کافی ندانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در دیدار دبیران هفتمین «سوگواره مجازی اشراق» به ارزش والای قدم برداشتن در مسیر آشنایی جامعه با ارزش‌ها و افکار حسینی، گفت: این کار شما بسیار ارزشمند است، انسان هر کاری را که برای آشناکردن بیشتر مردم با افکار و مکتب حسینی بردارد، به یقین در راه رضایت خدا عمل کرده است.
وی با بیان اینکه انسان باید در هر زمانی مطابق با نیاز آن زمان خود اقدام کند، تصریح کرد: اگر از زمان عقب بمانیم و مناسب نیاز روز پیش نرویم، متضرر خواهیم شد.
سرپرست حجاج ایرانی تاکید کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی باید مجموعه‌ای پویا باقی بماند، البته به لطف الهی این پویایی تاحدودی وجود داشته است، اما انتظار می‌رود بیش از گذشته پویاتر شود، زیرا رهبر انقلاب توجه ویژه‌ای به این مجموعه و سازمان تبلیغات اسلامی دارند و فرمودند حوزه علمیه در امر اعزام مبلغ نباید تصدی‌گری کند؛ زیرا برای این منظور سازمان‌های در نظر گرفته شده است.
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به برگزاری «سوگواره مجازی اشراق» یادآور شد: گرچه در انتخاب عنوان این جشنواره تلاش‌های صورت گرفته، اما شایسته است که در این زمینه بیشتر مطالعه کنید.
وی ادامه داد: امروزه زبان رسانه و هنر بسیار پر طرفدار، جاذب و تاثیر گذار است. دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در زمینه شناسایی نیاز و ذائقه مردم قدم‌های خوبی برداشته و این ظرفیت را دارد که با این زبان گویای جدید به سمت رساندن هر چه بیشتر ندای حسینی به گوش جهانیان حرکت کند.


| شناسه مطلب: 102307







نظرات کاربران