گذرگاه غزه برای ورود سوخت و مواد غذایی بازگشایی شد گذرگاه غزه برای ورود سوخت و مواد غذایی بازگشایی شد گذرگاه غزه برای ورود سوخت و مواد غذایی بازگشایی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گذرگاه غزه برای ورود سوخت و مواد غذایی بازگشایی شد گذرگاه غزه برای ورود سوخت و مواد غذایی بازگشایی شد گذرگاه غزه برای ورود سوخت و مواد غذایی بازگشایی شد گذرگاه غزه برای ورود سوخت و مواد غذایی بازگشایی شد گذرگاه غزه برای ورود سوخت و مواد غذایی بازگشایی شد

گذرگاه غزه برای ورود سوخت و مواد غذایی بازگشایی شد

گذرگاه «کرم ابوسالم» برای ورود سوخت و مواد غذایی به غزه بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رژیم صهیونیستی با وساطت قطر اجازه بازگشایی گذرگاه «کرم ابوسالم» را داده است. بر این اساس، روز سه شنبه، ۱۲ تانکر حامل سوخت با عبور از گذرگاه به سمت تنها نیروگاه تولید برق غزه حرکت کردند. کامیون‌های حامل مواد غذایی امروز چهارشنبه نیز وارد غزه شدند.
رژیم صهیونیستی در تاریخ ۱۱ آگوست در پی به پرواز درآمدن بالن‌های آتش‌زا از غزه، مانع از ورود سوخت و مواد غذایی به منطقه غزه شده بود.
«عبداللطیف القانون» سخنگوی جنبش حماس نیز در این باره گفت که این رخداد، گام مهمی در مسیر پایان محاصره غزه است و قراردادهای مهمی با کشور قطر برای آغاز برخی طرح‌های حیاتی در غزه امضا شده است.


| شناسه مطلب: 102331




رژیم صهیونیستی غزه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران