برگزاری مراسم زیارت پرفیض عاشورا در محل سازمان حج و زیارت

مراسم روح بخش و پرفیض زیارت عاشورا با حضور سرپرست حجاج ایرانی، معاونان، مدیران و کارکنان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در نیمه اول محرم الحرام در محل سازمان حج و زیارت برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مراسم روح بخش و پرفیض زیارت عاشورا با حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، معاونان، مدیران و کارکنان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با رعایت فاصله اجتماعی و دستورات بهداشتی در نیمه اول محرم الحرام در محل این سازمان برگزار شد.


 در این مراسم ذاکران اهل‌بیت (ع) در این ایام به یاد مظلومیت امام حسین (ع) و هفتادوتن از یاران وفادارش در صحرای کربلا به قرائت زیارت عاشورا پرداختند و عزاداری کردند.


 همچنین هر روز سخنرانان بعثه مقام معظم رهبری در این مراسم به بیان رشادتهای امام حسین (ع) و یاران با وفایش به سخنرانی می‌پرداختند.


سرپرست حجاج ایرانی در آخرین روز این مراسم ضمن تقدیم بهترین درودها به قهرمان رسالت به دوش کربلا عقیله بنی هاشم زینب کبری سلام الله علیها، تصریح کرد: آن حضرت در این ایام با هوشمندی تمام بنی امیه و حاکمان آن را محکوم ساخت و تمام شایعات و توطئه آنان را با افشاگری خوش نقش بر آب کرد.


حجت‌الاسلام و المسلمین نواب در ادامه به شهاد سیدالساجدین و امام العارفین زین العابدین علی بن الحسین علیهم اسلام و یادگاریهای آن حضرت پرداخت و از نقش آن حضرت در تربیت یاران و اصحاب سخن به میان آورد.


وی همچنین در این جلسه توجه حاضران را به صحیفه سجادیه و موضوعات مورد نظر امام سجاد علیه السلام در نوع دعاها و بهره از زبور آل رسول جلب و از برگزار کنندگان این جلسه نورانی تشکر کرد.


 


| شناسه مطلب: 102335







نظرات کاربران