ثبت نام برای عتبات عالیات غیرقانونی است ثبت نام برای عتبات عالیات غیرقانونی است ثبت نام برای عتبات عالیات غیرقانونی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت نام برای عتبات عالیات غیرقانونی است ثبت نام برای عتبات عالیات غیرقانونی است ثبت نام برای عتبات عالیات غیرقانونی است ثبت نام برای عتبات عالیات غیرقانونی است ثبت نام برای عتبات عالیات غیرقانونی است

ثبت نام برای عتبات عالیات غیرقانونی است

مدیرکل حج و زیارت مازندران هرگونه ثبت نام برای سفر به عتبات عالیات را غیرقانونی توصیف کرد و گفت: تصمیمی برای مسافرت اربعین اتخاذ نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حبیب الله ساداتی روز یکشنبه (16 شهریورماه) در گفت و گو با ایرنا افزود: به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا هنوز تصمیمی برای عتبات عالیات و سفر به کشور عراق گرفته نشده است و هرگونه تصمیم گیری به صورت رسمی ابلاغ و اعلام می شود.


وی گفت : با توجه به وضعیت موجود هیچ ثبت نامی برای ایام اربعین حسینی جهت سفر به کشور عراق وجاهت ندارد و هر اقدامی در این زمینه غیر قانونی است و پیگرد قضایی دارد.


مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به فعالیت ۲۲۰ دفتر خدمات مسافرتی در استان ، افزود : هیچ یک از این دفاتر حق ثبت نام برای عتبات عالیات ندارند و در صورت شناسایی پلمب می شوند.


ساداتی از مردم خواست تا در شناسایی و معرفی افرادی که به عنوان مدیر کاروان و یا با هر عنوان دیگری اقدام به ثبت نام برای سفر به عراق در ایام اربعین حسینی می کنند با نیروی انتظامی ، دستگاه های نظارتی و سازمان حج همکاری کنند.


وی تاکید کرد : بهتر است امسال زائران و عاشقان حسینی هزینه سفر اربعین خود را نذر اقشار آسیب پذیر و کمک به آنها کنند تا از محرومیت این اقشار در برابر ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی کاسته شود.


| شناسه مطلب: 102389




اربعین عتبات کرونا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران