پذیرش ۲ هزار و ۱۰۰ طلبه جدید در جامعه الزهرا پذیرش ۲ هزار و ۱۰۰ طلبه جدید در جامعه الزهرا پذیرش ۲ هزار و ۱۰۰ طلبه جدید در جامعه الزهرا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پذیرش ۲ هزار و ۱۰۰ طلبه جدید در جامعه الزهرا پذیرش ۲ هزار و ۱۰۰ طلبه جدید در جامعه الزهرا پذیرش ۲ هزار و ۱۰۰ طلبه جدید در جامعه الزهرا پذیرش ۲ هزار و ۱۰۰ طلبه جدید در جامعه الزهرا پذیرش ۲ هزار و ۱۰۰ طلبه جدید در جامعه الزهرا

پذیرش ۲ هزار و ۱۰۰ طلبه جدید در جامعه الزهرا

حجت الاسلام والمسلمین مدنی با اشاره به پذیرش ۲ هزار و ۱۰۰ طلبه جدید در جامعه الزهرا (س)، گفت: جامعه الزهرا(س) میزبان ۲۲ هزار طلبه از ۵۰ کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی در آئین بازگشایی سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا(س) که به صورت مشترک در سالن همایش‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به خطبه های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) اظهار داشت: هدف طلاب خواهر زینبی بودن است که تمامی ارزش ها و اهداف و تذکرات را در خود دارد.


وی با اشاره به پذیرش 2 هزار و 100 طلبه جدید در جامعه الزهرا(س) خاطرنشان کرد: جامعه الزهرا(س) از ۲۲ هزار طلبه از بیش از ۵۰ کشور در بخش حضوری با ۱۷ رشته تحصیلی و در بخش مجازی با هشت رشته در سطوح دو و سه و چهار میزبانی می کند.


حجت الاسلام والمسلمین مدنی با تاکید بر اینکه سه رشته جدید امسال در جامعه الزهرا(س) برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: ده ها رشته دیگر نیز در انتظار هستند که با تصویب شورای سیاست گذاری اجرایی شوند تا به فعالیت های علمی گستره بیشتری ببخشیم.


مدیر جامعه الزهرا(س) با تاکید بر دستورات شورای سیاست گذاری به نکاتی اشاره کرد و گفت: تعمیق بخشیدن به مسیر تعلیم و تعلم یکی از این نکات است که با غیرحضوری شدن آموزش ها خیلی از فرصت ها از دست رفته اند اما با لطف خداوند متعال هدف این است که در مسیر آموزش مجازی کم نگذاریم کلاس هایی که در سال گذشته آفلاین برگزار شد این ترم آنلاین برگزار می شود.


وی از کنترل دائمی اساتید از وضعیت طلاب خبر داد و گفت: به مشکلات طلاب در محیط خانواده توجه داریم،‌ در عین حال در ضوابط علمی و معیارهای دانشی خودمان نیز کوتاه نخواهیم آمد.


حجت الاسلام والمسلمین مدنی با تاکید بر استمرار مهارت آموزی طلاب خواهر افزود: مسیری را در تربیت مترجم، پژوهشگر و تدوینگر و مبلغ و مهارت های دیگر شروع کرده ایم و در این مسیر همچنان پیش خواهیم رفت و نمی گذاریم که در آن خللی رخ بدهد.


مدیر جامعه الزهرا(س) با اشاره به توجه ویژه به فارغ التحصیلان به عنوان راهبرد جامعه الزهرا(س) افزود:  بنای ما بر این است هر کسی با جامعه الزهرا(س) در ارتباط بوده است تا انتها این ارتباط را حفظ کند.


حجت الاسلام والمسلمین مدنی با اشاره به توجه به کارویژه های طلاب، خاطرنشان کرد: جامعه الزهرا(س) تصمیم گرفته که با عزم جدی در محیط هایی که نیاز به مشاوره و مبلغ دارند به صورت سیستمی تفاهم نامه امضا کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران