نصب یادمان شهدای هفده شهریور در میدان شهدا نصب یادمان شهدای هفده شهریور در میدان شهدا نصب یادمان شهدای هفده شهریور در میدان شهدا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نصب یادمان شهدای هفده شهریور در میدان شهدا نصب یادمان شهدای هفده شهریور در میدان شهدا نصب یادمان شهدای هفده شهریور در میدان شهدا نصب یادمان شهدای هفده شهریور در میدان شهدا نصب یادمان شهدای هفده شهریور در میدان شهدا

نصب یادمان شهدای هفده شهریور در میدان شهدا

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران از نصب یادمان شهدای ۱۷ شهریور در میدان شهدا برای گرامیداشت شهدای این واقعه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد شهدای گرانقدر قیام خونین ۱۷ شهریور گفت: شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و از جان خود ایثارگرانه گذشتن تا استقلال و آزادی این مرز و بوم را تامین کنند.


حق‌شناس افزود: این مراسم در راستای برنامه‌های رویداد محور شهر تهران صورت می‌گیرد و این رویداد‌ها مانند یک زنجیره، هویت شهر تهران را رقم می‌زند.


رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در پایان سخنان خود از نصب یادمانی در میدان شهدا با تلاش شهرداری تهران خبر داد.


 در بخش دیگری از این مراسم، محسن سعادتی، شهردار منطقه گفت: با اشاره به وجود میدان شهدا و خیابان ۱۷ شهریور در این منطقه و نوید ایجاد یادمانی برای شهدای این رویداد مربوط به انقلاب در این میدان گفت: بی‌شک رویداد‌های انقلابی‌ای که در این فضا‌ها به‌وقوع پیوسته، جزو تأثیرگذارترین وقایع در پیروزی انقلاب اسلامی سال ۵۷ هستند و به همین دلیل می‌توان این نقاط را میراث و یادمانی برای همه شهدای پیروزی انقلاب اسلامی دانست.




نظرات کاربران