قمی: اربعین را هم می‌توان مانند محرم برگزار کرد قمی: اربعین را هم می‌توان مانند محرم برگزار کرد قمی: اربعین را هم می‌توان مانند محرم برگزار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قمی: اربعین را هم می‌توان مانند محرم برگزار کرد قمی: اربعین را هم می‌توان مانند محرم برگزار کرد قمی: اربعین را هم می‌توان مانند محرم برگزار کرد قمی: اربعین را هم می‌توان مانند محرم برگزار کرد قمی: اربعین را هم می‌توان مانند محرم برگزار کرد

قمی: اربعین را هم می‌توان مانند محرم برگزار کرد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حتما تعظیم شعائر اربعین اتفاق خواهد افتاد، گفت: هیأتی‌ها در مراسم عزاداری دهه اول محرم فرهیختگی را نشان دادند و مطمئنا در مراسم اربعین مراعات هم خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  سه شنبه شب(18 شهریورماه) در برنامه تلویزیونی روایت هیأت با اشاره به شکوه و عظمت برپایی مراسم عزاداری در دهه اول محرم عنوان کرد: بعد از ایام عزاداری باشکوه و مملو از فرهیختگی عزاداران سیدالشهداء (ع) اساتید، بزرگان و مسئولین، از سر تکریم بیانیه‌های تشکر دادند. بنده هم این فرصت را مغتنم شمرده و با دست بر سینه از همه هیأتی‌ها که با عشق، افتخار آفریدند، تشکر قلبی خود را ابراز می‌کنم. هیأتی‌ها در این ایام بسیار اذیت شدند و سختی‌ها و دشواری‌های پیاپی را به جان خریدند. 


 


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص برگزاری مراسم اربعین عنوان کرد: حتما تعظیم شعائر اربعین اتفاق خواهد افتاد. این قطعی است و حتما به بهترین وجه این تعظیم و تکریم صورت خواهد گرفت. هیأتی‌ها فرهیختگی را نشان دادند و مطمئنا در مراسم اربعین مراعات هم خواهد بود و در خصوص اربعین، نگرانی برای مراعات نیست و سقف آنچه در مراسم اربعین شد نیست، در خدمت به مردم کوتاهی نخواهد شد و بی‌شک مردم آن را به بهترین وجه رقم می‌زنند. 


 


وی با بیان اینکه اربعین جزو هویت و فرهنگ ماست، تأکید کرد: همه اربعینی‌ها اعم از موکب‌دارها، آنهایی که پیاده‌روی می‌کنند، ذاکرین و مادحین، هر کدام به نوعی فعال خواهند بود.




نظرات کاربران