بیانیه نمایندگان در محکومیت هنک حرمت به ساحت پیامبر(ص) و قرآن بیانیه نمایندگان در محکومیت هنک حرمت به ساحت پیامبر(ص) و قرآن بیانیه نمایندگان در محکومیت هنک حرمت به ساحت پیامبر(ص) و قرآن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیانیه نمایندگان در محکومیت هنک حرمت به ساحت پیامبر(ص) و قرآن بیانیه نمایندگان در محکومیت هنک حرمت به ساحت پیامبر(ص) و قرآن بیانیه نمایندگان در محکومیت هنک حرمت به ساحت پیامبر(ص) و قرآن بیانیه نمایندگان در محکومیت هنک حرمت به ساحت پیامبر(ص) و قرآن بیانیه نمایندگان در محکومیت هنک حرمت به ساحت پیامبر(ص) و قرآن

بیانیه نمایندگان در محکومیت هنک حرمت به ساحت پیامبر(ص) و قرآن

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم(ص‌) و قرآن کریم اعلام کردند: همزمانی این حوادث تلخ با تلاش برخی دولت‌های مرتجع عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر و کودک‌کش اسرائیل، نشانه آشکار نیات شوم جهان استکبار برای به سرانجام رساندن پروژه اسلام‌زدایی از خاورمیانه اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نمایندگان مجلس شورای اسلامی درجلسه علنی امروز، چهارشنبه (۱۹ شهریورماه)، با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم(ص‌) و قرآن کریم را در برخی کشورهای غربی محکوم کردند.


متن بیانیه به شرح ذیل است:


 


بسم الله الرحمن الرحیم


یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (صف، آیه ۸)


بار دیگر دست خباثت‌آلود دشمن بددل و کینه‌توز در اهانت به ساحت شریف و مقدس حضرت ختم المرسلین، محمد مصطفی(علیه و علی اله الاف التحیه و الثنا) و کلام الله المجید نمایان گردید. اینک یک بار دیگر دشمن حیله‌گر، در پی دمیدن در تنور اسلامهراسی و فتنه‌انگیزی است. همزمانی این حوادث تلخ با تلاش برخی دولت‌های مرتجع عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر و کودک‌کش اسراییل، نشانه آشکار نیات شوم جهان استکبار برای به سرانجام رساندن پروژه اسلام‌زدایی از خاورمیانه اسلامی است. از این رو به تمامی برادران و خواهران ایمانی خود در سراسر جهان اعلام می‌داریم که امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند حفظ وحدت و هوشیاری در برابر توطئه‌های جبهه جهانی کفر هستیم.


هرچند این دست اقدامات کوچکترین خللی در روند جهانی گرایش به حقانیت مکتب اسلام وارد نمی‌آورد و بالعکس، زمینه توجه هر چه بیشتر افکار عمومی جهان به این وجود نورانی و مکتب انسان‌ساز او بیش از پیش جلب می‌شود، لکن وظیفه مسلمانی اقتضا می‌کند تا با بهره‌گیری از هر وسیله‌ای نسبت به پیگیری حقوقی مسببان و محکومیت قاطع این اقدامات ضدبشری، تمام اهتمام امت اسلامی به کار گرفته شود.


ما نمایندگان مردم شریف و ملت مسلمان ایران ضمن محکومیت شدید این اقدام رذیلانه، از دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزارت امور خارجه می‌خواهیم تا با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های حقوقی اقدامات لازم برای تعقیب این حادثه را در مجامع بین‌المللی دنبال کرده و هشدارهای جدی را به کشورهای متبوع و درگیر در این رابطه اعلام نماید که سکوت بیش از این جایز نیست.


همچنین از دیگر دولت های اسلامی و نیز اتحادیه بین‌المجالس اسلامی درخواست داریم تا با محکومیت قاطع اقدامات شنیع شیاطین مکار جبهه استکبار و دست‌های خبیث صهیونیسم جهانی که عامل هر فتنه‌انگیزی در جهان است، مانع از تکرار این دست اقدامات برای عاملین و نیز دولت‌های مقصر در این حوادث، شوند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران