واکنش عضو هیات علمی بعثه رهبری به توهین‌کنندگان ساحت مقدس قرآن و پیامبر رحمت واکنش عضو هیات علمی بعثه رهبری به توهین‌کنندگان ساحت مقدس قرآن و پیامبر رحمت واکنش عضو هیات علمی بعثه رهبری به توهین‌کنندگان ساحت مقدس قرآن و پیامبر رحمت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واکنش عضو هیات علمی بعثه رهبری به توهین‌کنندگان ساحت مقدس قرآن و پیامبر رحمت واکنش عضو هیات علمی بعثه رهبری به توهین‌کنندگان ساحت مقدس قرآن و پیامبر رحمت واکنش عضو هیات علمی بعثه رهبری به توهین‌کنندگان ساحت مقدس قرآن و پیامبر رحمت واکنش عضو هیات علمی بعثه رهبری به توهین‌کنندگان ساحت مقدس قرآن و پیامبر رحمت واکنش عضو هیات علمی بعثه رهبری به توهین‌کنندگان ساحت مقدس قرآن و پیامبر رحمت

واکنش عضو هیات علمی بعثه رهبری به توهین‌کنندگان ساحت مقدس قرآن و پیامبر رحمت

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه و عضو هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری در برابر به توهین‌کنندگان ساحت مقدس قرآن و پیامبر رحمت واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله جواد مروی عضو هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری در درس خارج فقه خود که در مسجد مدرسه آیت الله گلپایگانی برگزار شد، توهین برخی کوته فکران به قرآن کریم در کشور سوئد و اهانت به ساحت پیامبر اکرم در یکی از مجلات فرانسوی را محکوم کرد.


آیت الله مروی با بیان اینکه قرآن ستیزی و اسلام هراسی اختصاص به عصر حاضر ندارد، عنوان کرد: از زمان صدر اسلام هرگاه پیشرفتی برای این دین مبین حاصل می‌شد، عده ا‌ی قرآن ستیزی و توهین به نبی اکرم(ص) را کلید می زدند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دلایل اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: شرایط دنیا به گونه‌ای است که استقبال از اسلام روز به روز گسترش پیدا کرده و به همین خاطر جریانات غربی، عبری و عربی با اعمال این چنینی به دنبال جلوگیری از آن هستند.


عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اهداف دشمن در ایجاد و تجهیز داعش، گفت: دشمنان اسلام با ایجاد داعش علاوه بر برهم زدن اوضاع منطقه به دنبال ارائه یک چهره بسیار خشن از اسلام و ایجاد تنفر مردم دنیا نسبت به این دین بودند.


آیت الله مروی با بیان اینکه هماهنگی میان ولایت و مرجعیت در ایران و عراق سبب شکست داعش و توطئه بزرگ دشمن شد، اظهار کرد: حادثه راهپیمایی اربعین در چند سال اخیر چهره‌ای بسیار درخشان از اسلام نشان داده است که سرشار از رحمت، ایثار، فداکاری و وحدت است.


عضو هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به سفرش به سوئد و بازدید از دانشگاه های این کشور، یادآور شد: اساتید دانشگاه‌های سوئد اعلام کردند که می خواهند اسلام را نه از دریچه داعش بلکه با نگاه به پدیده بی نظیر اربعین بشناسند و حتی برخی از آنها پیشنهاد دادند که یک واحد درسی برای تحلیل این پدیده در دانشگاه‌های این کشور قرار داده شود.


عضو شورای عالی حوزه علمیه قم با یادآوری گسترش اقبال مردم به قرآن کریم و دین مبین اسلام پس از نوشته شدن کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی، گفت: این توهین ها و جسارت های مثلث عبری، عربی و غربی نتیجه ای جز عظمت بیشتر پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم در نگاه مردم دنیا نخواهد داشت و سبب اقبال بیشتر غرب به اسلام خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران