آمریکایی ها همیشه دشمن مردم و انقلاب هستند

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آمریکایی ها همیشه دشمن مردم و انقلاب هستند، گفت: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هیچ فرقی برای ما نمی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله ️«رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به بازگشایی مدارس که به صورت حضوری و غیر حضوری است، گفت: خیلی از خانواده‌ها تمکن مالی ندارند تا برای فرزندانشان موبایل هوشمند جهت تحصیل در فضای مجازی خریداری کنند و در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستند.


امام جمعه رشت با بیان اینکه حضور در فضای مجازی با مشکلاتی برای کودکان همراه است، افزود: همانطور که به فکر سلامت جسمی دانش آموزان هستیم، نباید از ویرانگی روحی و عقیدتی فضای مجازی غافل باشیم.


وی ادامه داد: هیچ‌چیزی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد و جای تعامل علمی دانش‌آموز با معلم و استاد را پر نمی‌کند.


آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه نتیجه انتخاب آمریکا فرقی برای ما ندارد، تصریح کرد: عده ای از سیاستمداران داخلی، یا از امام و جنگ و دشمن چیزی نفهمیده اند، یا خودشان را به نادانی میزنند.


وی برگزاری جلسه سران کشورهای اسلامی در بیروت را حاوی پیام مهمی برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن دانست و تاکید کرد: مبارزه فلسطینیان با رژیم صهیونیستی تا آزادسازی قدس ادامه دارد و موشک های مقاومت آرامش اسرائیلی ها را به هم زده است.


وی اذعان کرد: آمریکایی ها همیشه دشمن مردم و انقلاب هستند و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور هیچ فرقی برای ما نمی کند.
 




نظرات کاربران