به رسمیت شناختن رژیم جاعل صهیونیستی؛ پشت پرده اهانت به پیامبر(ص) به رسمیت شناختن رژیم جاعل صهیونیستی؛ پشت پرده اهانت به پیامبر(ص) به رسمیت شناختن رژیم جاعل صهیونیستی؛ پشت پرده اهانت به پیامبر(ص) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
به رسمیت شناختن رژیم جاعل صهیونیستی؛ پشت پرده اهانت به پیامبر(ص) به رسمیت شناختن رژیم جاعل صهیونیستی؛ پشت پرده اهانت به پیامبر(ص) به رسمیت شناختن رژیم جاعل صهیونیستی؛ پشت پرده اهانت به پیامبر(ص) به رسمیت شناختن رژیم جاعل صهیونیستی؛ پشت پرده اهانت به پیامبر(ص) به رسمیت شناختن رژیم جاعل صهیونیستی؛ پشت پرده اهانت به پیامبر(ص)

به رسمیت شناختن رژیم جاعل صهیونیستی؛ پشت پرده اهانت به پیامبر(ص)

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: همکاری و به رسمیت شناختن رژیم جاعل و کودک‌کش اسرائیل و اطاعت از ترامپ قمارباز پشت پرده اینگونه اقدام خائنانه اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ، در مراسم تجمع اعتراض‌آمیز مردم در مصلی بیت‌المقدس اراک در پی اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) با اشاره به اینکه تکرار توهین به مقدسات اسلام و حمایت خائنانه رئیس جمهور جهال و نادان فرانسه از این اقدام نهایت خیانت و جهالت به دنیای اسلام و بشریت است، اظهار کرد: چطور پاسخ جلیقه زردهای معترض در خیابان‌های فرانسه گلوله است و سخنی از آزادی بیان نیست، اما توهین به مقدسات اسلام را آزادی بیان خطاب می‌کنند.


وی با اشاره به اینکه زندان و شلاق نتیجه سؤال از رئیس جمهور فرانسه است و این امر آزادی بیان تلقی نمی‌شود، تصریح کرد: البته این مسائل ظواهری دارد که ظاهر آن توهین به ارزش‌های اسلامی است، ولی همان‌طور که مقام معظم رهبری به آن اشاره فرمودند این اقدامات خائنانه دارای پشت پرده‌هایی است که باید بیشتر مورد توجه باشد.


آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: در طول تاریخ غربی‌ها همواره در اشکال مختلف به دنبال توهین به مقدسات اسلام و قرآن بودند، آنان روزی توهین به قرآن و روزی کاریکاتوری علیه پیامبرعظیم الشأن اسلام(ص) را در دستور کار خود قرار می‌دهند که دست‌های پشت پرده آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در آن به وضوح مشاهده می‌شود.


وی با یادآور شدن این مطلب که همکاری و به رسمیت شناختن رژیم جاعل و کودک‌کش اسرائیل و اطاعت از ترامپ قمارباز پشت پرده اینگونه اقدامات خائنانه است، اضافه کرد: اینگونه اقدامات توطئه‌های بسیار وسیع‌تر را علیه جهان اسلام، جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی دنبال می‌کند که باید نسبت به آنها هوشیارتر بوده و دقیق‌تر عمل کنیم.


نائب رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) تأکید کرد: رژیم غاصب، سفاک و کودک‌کش صهیونیستی امروز ام‌الفساد منطقه و به دنبال تحقق اهداف کثیف آمریکایی‌ها در منطقه است. امروز شرط آمریکا برای تحریم نکردن کشورها و خصوصاً کشورهای حاشیه خلیج‌فارس حمایت و همکاری کردن با رژیم صهیونیستی است و وزیر امور خارجه آمریکا در منطقه این هدف را دنبال می‌کند.


وی ضرورت وحدت دنیای امروز و هوشیاری در برابر خیانت‌های آمریکا و اسرائیل را متذکر شد و هشدار داد: امروز جبهه مقاومت و دنیای اسلام باید علیه این توطئه‌ها با قدرت ایستادگی کند؛ چراکه این اهداف اصل اسلام را نشانه رفته و ضربه زدن به اساس اسلام اصیل و ناب را دنبال می‌کند.


آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه امروز آمریکای جنایت‌کار در همه کشورها علیه اسلام چراغ سبز نشان داده و اینگونه اقدامات موهن خاکریزهای ترامپ برای تحقق اهداف شوم خود اوست، اظهار کرد: علمای جهان اسلام وظیفه سنگینی بر دوش دارند و همه باید برای بیداری و هوشیاری ملل مسلمان بپاخیزند. اگر دنیای اسلام از ارزش‌های اسلامی غافل باشد و جبهه مقاومت از یاد امام خمینی(ره) و شهید سلیمانی‌ها غفلت کند ضربه‌های بزرگی خواهد خورد و امروز محکوم کردن و هوشیاری ملت‌ها کمترین وظیفه‌ای است که می‌توان انجام داد.


وی ادامه داد: قرآن کریم همواره به مسلمانان تذکر داده که اگر از دشمنان خود غافل شوید به شما ضربه‌های جبران ناپذیری خواهند زد و حیات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شما را خواهند گرفت. دنیای اسلام و جبهه مقاومت با تأسی از راه امام خمینی(ره) و سیره شهید سلیمانی باید علیه جنایت‌های آمریکا در منطقه به پا خیزد و یکپارچه و با وحدت کلمه برای اخراج آمریکایی‌ها و حامیان صهیونیستی آنها از منطقه اتحاد داشته باشند.


نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پایان بیان کرد: ملت ایران ملتی عاشورایی است و همواره در طول این سال‌ها نشان داده زیر بار زورگویان نمی‌روند. ملت ایران با شعار«هیهات منا الذله» علیه توطئه‌ها دشمنان ایستادگی خواهد کرد و قطعا وعده‌های خداوند محقق خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران