اهانت‌کنندگان به مقدسات اسلام از نگاه انسانیت منفور هستند اهانت‌کنندگان به مقدسات اسلام از نگاه انسانیت منفور هستند اهانت‌کنندگان به مقدسات اسلام از نگاه انسانیت منفور هستند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اهانت‌کنندگان به مقدسات اسلام از نگاه انسانیت منفور هستند اهانت‌کنندگان به مقدسات اسلام از نگاه انسانیت منفور هستند اهانت‌کنندگان به مقدسات اسلام از نگاه انسانیت منفور هستند اهانت‌کنندگان به مقدسات اسلام از نگاه انسانیت منفور هستند اهانت‌کنندگان به مقدسات اسلام از نگاه انسانیت منفور هستند

اهانت‌کنندگان به مقدسات اسلام از نگاه انسانیت منفور هستند

خطیب جمعه خمین گفت: آتش زدن قرآن مجید و اهانت به پیامبر اکرم(ص ) عملی ناپسند است و از نگاه انسانیت در تمامی ادیان و ملت‌ها منفور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه خمین، افزود: اهانت به برترین و بی‌مانندترین انسان روی زمین تنها می‌تواند جنبه دشمنی رهروان ظلم و تزویر نسبت به ارزش‌های انسانی را داشته باشد و چهره کم مایه عاملان آن را هویدا می‌کند.
وی  با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیان کرد: برخی از افراد زودباور تصور می‌کنند این انتخابات بر حل مشکلات اقتصادی ایران تاثیرگذار است.
امام جمعه خمین اظهار داشت: نظام اسلامی با کشورها تعامل دارد اما زمانی که به دین و استقلال کشور آسیبی برسد با هیچ کس تعارفی ندارد.
حجت‌الاسلام حسینی‌پور با تاکید بر اقتدار نظام اسلامی گفت: تنها ایران است که می‌تواند در مقابل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بایستد.
وی دلایل مشکلات اقتصادی کشور را داخلی و خارجی دانست و اضافه کرد: بهبود مسئولیت‌پذیری مدیران، نظارت مجلس و رفع مفاسد از سوی قوه قضائیه راهکار حل این مشکلات است.




نظرات کاربران