امام جمعه اراک:
قرارداد ننگین ابوظبی با اسراییل خیانت به امت اسلامی است

خطیب جمعه اراک گفت: قرارداد ننگین ابوظبی با نتانیاهو خیانت به امت اسلامی است و دنیای اسلام باید در برابر این قبیل اقدامات هوشیارتر ، بیدارتر و جدی تر از گذشته عمل کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت‌المقدس شهر اراک با اشاره به قرارداد ننگین ابوظبی با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: قرار داد ننگین ابوظبی با نتانیاهو که با حمایت‌های ترامپ شکل گرفت و کشورهای عربی که به نفع فلسطینی‌ها رأی ندادند، یکی از خائنانه ترین، ننگین‌ترین، جنایت آمیز ترین خیانت‌هایی است که نه تنها به امت اسلام بلکه به قدس شریف، غرب آسیا و کل امت پیغمبر وارد شده است.


وی با اشاره به خطر این قرارداد ننگین برای ایران افزود: خطرناک ترین دشمن کشور با این قرارداد نگین در منطقه وارد شده است با این حال که هزاران کیلومتر از مرزها با ما فاصله داشت.


لزوم هوشیاری دنیای اسلام در برابر توطئه‌های دشمنان


آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: اسرائیلی‌ها کم کم به بحرین وارد می‌شوند و پادشاه عمان را نیز تحت فشار قرار دادند تا تسلیم شود و پادشاه عربستان نیز عنوان کرده اگر کشور مستقل برای فلسطین ایجاد شود، اسرائیل را به رسمیت خواهد شناخت.


امام جمعه اراک گفت: جمهوری اسلامی با کشورهای همسایه روابط دوستانه دارد اما در هر صورت حضور اسرائیلی‌ها در منطقه برای آینده کشور خطرناک است.


به گفته وی اقدام بعضی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در به رسمیت شناختن اسرائیل جنایتکار، غاصب که یک ملت را آواره کرده است، وجود آن ضد اسلام، قرآن، اهل بیت (ع) و ارزش‌ها است، یک سطح از خیانتی بوده که در تاریخ کمتر اتفاق افتاده است.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: جنایتکاران تاریخ همانطور که دیروز قابل اعتماد نبودند امروز نیز قابل اعتماد نیستند از بنی امیه به مراتب خبیث‌تر هستند بنابراین حضور اسرائیل خطر جدی برای جمهوری اسلامی، کشورهای منطقه و مقاومت است و به لطف خدا ماهیت پلید آنها رسوا و برملا می‌شود و دنیای اسلام باید هوشیار تر، بیدارتر و جدی تر عمل کند.


شناخت پشت پرده نقشه‌های دشمنان برای مسلمانان


آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: دشمنان با آتش زدن قرآن در سوئد و انتشار کاریکاتورهای موهن در مجله فرانسوی می‌خواهند مسلمانان را سرگرم کنند اما مسلمانان باید دشمن را در تمام زوایا بشناسند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه آزادی به معنای توهین به مقدسات امت اسلامی نیست، تاکید کرد: حیات دینی مسیحیت، یهودیت، تورات و انجیل مدیون پیامبر اکرم و قرآن با عظمت است. قرآن دین واقعی را ترویج می‌کند.


پرونده ننگین دشمنان کشور قابل دفاع نیست


آیت‌الله دری نجف آبادی تصریح کرد: پرونده سیاه و ننگین دشمنان قابل دفاع نیست و هرچه است به برکت اسلام و قرآن و دینی است که تغییر نکرده و تحریف نشده و معجزه پیامبر خاتم (ص) است و دشمنان با این توهین‌ها راه به جایی نمی‌برند.


وی گفت: طلبه‌ها، دانشجویان، خواهران، برادران باید قدر نعمت‌های خداوند را بدانند و در برابر کور دلی‌ها، عداوت‌ها، دشمنی‌های دشمنان با قدرت بایستند و از اسلام و اهل بیت (ع) دفاع کنند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران