دیدار مسئولان حوزه حج و زیارت و صدا وسیمای مرکز کرمان

مسئولان حوزه حج و زیارت کرمان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای این استان درباره رویداد بزرگ اربعین گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،  دراین دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کرمان به شیوع ویروس کرونا و تصمیم عراق مبنی بر نپذیرفتن زائران ایرانی در مراسم اربعین امسال اشاره کرد و گفت: قرار است با همکاری صدا وسیمای استان کرمان ویژه برنامه هایی در استان برای آخر ماه صفر تا اربعین حسینی برگزار شود.


وی پرده خوانی، قرائت زیارت خاصه امام حسین (ع)، سخنرانی های کوتاه و آیین ویژه ای در کنار مزار سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.


درادامه این دیدار آقای عرب نژاد مدیر حج و زیارت استان کرمان اظهار داشت: برای ساخت کلیپ آماده ایم با صدا وسیما همکاری کنیم.


وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به اربعین بعضی افراد سودجو با درج اطلاعیه هایی مبنی بر سفر به عتبات عالیات از مشتاقان زیارت به اربعین کلاهبرداری می نمایند که انتظار می رود صدا و سیمای کرمان در این زمینه اطلاع رسانی کند.


در پایان این دیدار آقای علی رمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با تقدیر از ارائه ایده های نو برای برگزاری مراسم اربعین امسال در سطح استان گفت: این مرکز آماده همکاری است و با توجه به ظرفیت فضای مجازی می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.


| شناسه مطلب: 102504




اربعین حج وزیارت



مطالب مرتبط

نظرات کاربران