بانو دکتر کرمانی مبلغی راستین در ترویج معارف اهل‌بیت بود بانو دکتر کرمانی مبلغی راستین در ترویج معارف اهل‌بیت بود بانو دکتر کرمانی مبلغی راستین در ترویج معارف اهل‌بیت بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بانو دکتر کرمانی مبلغی راستین در ترویج معارف اهل‌بیت بود بانو دکتر کرمانی مبلغی راستین در ترویج معارف اهل‌بیت بود بانو دکتر کرمانی مبلغی راستین در ترویج معارف اهل‌بیت بود بانو دکتر کرمانی مبلغی راستین در ترویج معارف اهل‌بیت بود بانو دکتر کرمانی مبلغی راستین در ترویج معارف اهل‌بیت بود

بانو دکتر کرمانی مبلغی راستین در ترویج معارف اهل‌بیت بود

سرپرست حجاج ایرانی با صدور پیامی اظهار کرد: بانو دکتر کرمانی، مبلغی راستین در ترویج معارف اهل بیت بود و بیش از دو دهه در کسوت هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری حضور فعال داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پی درگذشت بانو دکتر طوبی کرمانی عضو هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری با صدور پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت و اظهار کرد: ایشان مبلغی راستین در ترویج معارف اهل‌بیت (ع) بود و بیش از دو دهه در کسوت هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی حضور فعال داشت. برخورداری از جایگاه والای علمی، تسلط کم نظیر بر پدیده‌ها و روابط بین‌الملل، حسن خلق، تواضع، سختکوشی، همت و دغدغه دینی، حساسیت انقلابی و کردار سنجیده، تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی ایشان بود.


متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ


روح بلند بانوی مؤمنه، انقلابی و مجاهد سرکار خانم دکتر طوبی کرمانی به دیدار معبودش شتافت و موجب تاسف فراوان شد. فقدان این چهره علمی و شخصیت ارزشمند دینی که سال‌ها عمر با برکت خود را در راستای تبلیغ و ترویج اسلام و مکتب تشیع و اهل‌بیت (ع) و تلاش در جهت تقریب مذاهب اسلامی در مجموعه‌های مختلف علمی و فرهنگی به ویژه در بعثه مقام معظم رهبری صرف نمود، ثلمه‌ای برای جامعه علمی و فرهنگی کشور به شمار می‌رود.


ایشان مبلغی راستین در ترویج معارف اهل‌بیت (ع) بود و بیش از دو دهه در کسوت هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی حضور فعال داشت. برخورداری از جایگاه والای علمی، تسلط کم نظیر بر پدیده‌ها و روابط بین‌الملل، حسن خلق، تواضع، سختکوشی، همت و دغدغه دینی، حساسیت انقلابی و کردار سنجیده، تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی ایشان بود.


اینجانب درگذشت این بانوی مجاهد را که از جمله سرمایه‌های علمی و فرهنگی نظام و انقلاب در عرصه ملی و بین‌الملل به شمار می‌رفتند به جامعه علمی و فرهنگی کشور و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگانشان صبر جمیل و اجر جزیل آرزو می‌کنم و از پروردگار سبحان مسئلت می‌نمایم که روح این بانوی انقلابی و مدافع اهداف نظام مقدس اسلامی را در این ماه که متعلق به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است با اولیاء الهی محشور فرماید.


انه هوالغفور الرحیم


سید عبدالفتاح نواب


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی




مطالب مرتبط

نظرات کاربران