پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی در پی درگذشت آزاده سرفراز امان اله ماندگاری پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی در پی درگذشت آزاده سرفراز امان اله ماندگاری پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی در پی درگذشت آزاده سرفراز امان اله ماندگاری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی در پی درگذشت آزاده سرفراز امان اله ماندگاری پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی در پی درگذشت آزاده سرفراز امان اله ماندگاری پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی در پی درگذشت آزاده سرفراز امان اله ماندگاری پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی در پی درگذشت آزاده سرفراز امان اله ماندگاری پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی در پی درگذشت آزاده سرفراز امان اله ماندگاری

پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی در پی درگذشت آزاده سرفراز امان اله ماندگاری

حجت الاسلام والمسلمین نواب درپیامی درگذشت آزاده و جانباز گرانقدر حاج امان اله ماندگاری را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی درگذشت «جانباز و آزاده سرفراز و مدیر سابق حج و زیارت هرمزگان، حاج امان الله ماندگاری» را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:


 


بسم الله الرحمن الرحیم


انا لله و انا الیه راجعون


درگذشت «جانباز و آزاده سرفراز حاج امان الله ماندگاری» را که پس از سال ها تحمل رنج جانبازی و دوران اسارت ندای حق را لبیک گفت و به سوی حضرت حق شتافت، تسلیت می گویم.


بی شک مجاهدت های این آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس که در حفظ و پاسداشت ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی در زندگی خویش کوشید و پس از سال ها خدمت خالصانه و خداپسندانه در حج و زیارت استان هرمزگان و خدمت به ضیوف الرحمان به همرزمان شهیدش شتافت؛ برگ زرینی است که در کارنامه آن عزیز سفر کرده می درخشد.


از خداوند رئوف برای بازماندگان شکیبایی و صبر و برای این خدمتگزار زائران بیت الله  الحرام  حشر با سرور شهیدان و ائمه معصوم بقیع (علیهم السلام) خواهانم. الله لطیف بعباده.


سید عبدالفتاح نواب


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت




مطالب مرتبط

نظرات کاربران