توهین‌کنندگان به شخصیت الهی پیامبر غرق در خواهش‌های شیطان هستند

مدیر حوزه‌های علمیه استان گیلان گفت: دشمنی با اسلام و عناد با خدای متعال، توسط کسانی انجام می‌شود که غوطه‌ور در خواهش‌های نفسانی و شیطانی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ،حجت‌الاسلام حسین انصاری، مدیر حوزه‌های علمیه استان گیلان ، روز سه شنبه(۲۵ شهریور ماه) در همایش آگاه سازی سیاسی که در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت برگزار شد، اظهار کرد: دشمنی با اسلام و عناد با خدای متعال، توسط کسانی انجام می‌شود که غوطه‌ور در خواهش‌های نفسانی و شیطانی هستند و از این افکار شیطانی، دور از انتظار نیست که راهنمایان و هدایتگران بشر را مورد اهانت و یا به سخره بگیرند.


وی افزود: اقدام تاسف بار و رذیل نشریه فرانسوی در توهین به شخصیت الهی پیامبر گرامی اسلام و سکوت و حمایت مرگبار دولت‌های جنایتکار از این اقدام شنیع دستاوردی جز نفرت بیش از پیش مسلمانان و دوستداران پیامبر گرامی اسلام برای این مفسدین نخواهد داشت.


انصاری ابراز امیدواری کرد: ملت حسینی ایران اسلامی همچون گذشته خاری در چشم استکبار جهانی خواهد بود و در مسیر الهی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) تا ظهور منجی موعود(عج) حاضر در تمام رویدادها و صحنه‌هاست.


گفتنی است؛ کارکنان فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) با تجمع اعتراض آمیز در همایش آگاه سازی سیاسی، اهانت نشریه فرانسوی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را محکوم نموده و با سر دادن تکبیر و فریاد "لبیک یا محمد" و شعارهای ضد استکباری خشم و انزجار خود را نسبت به هتک حرمت به ساحت رسول خدا را ابراز کردند.


| شناسه مطلب: 102549




اهانت به پیامبر



نظرات کاربران